Za 17/12/2011 Adegem :: VTT Buiten De Wereld
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
old walker
- Mountainbiker
Post by old walker »
Wij komen af ( pimke +old walker ) nu dat het niet meer stuift ben ik er zeker bij . Tot zaterdag

- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
"Modderboerke"!!!!old walker wrote:Wij komen af ( pimke +old walker ) nu dat het niet meer stuift ben ik er zeker bij . Tot zaterdag![]()
- Putter Pierre
- Mountainbiker
Post by Putter Pierre »
Hallo,
Zoals ieder jaar komende van Oedelem waar kunnen wij aanpikken
Hebben jullie de rit op plan of GPS file
Betalen steeds netjes onze inschrijving eenmaal aan de start hoor
Zoals ieder jaar komende van Oedelem waar kunnen wij aanpikken
Hebben jullie de rit op plan of GPS file
Betalen steeds netjes onze inschrijving eenmaal aan de start hoor
-
cgeerinckx
- Mountainbiker
Post by cgeerinckx »
Volgende link moet je verder helpen.
Je komt dan op de splitsing 25/35/45
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=766252
Je komt dan op de splitsing 25/35/45
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=766252
-
cgeerinckx
- Mountainbiker
Status parcours
Post by cgeerinckx »
Status parcours:
Tot op heden nog goed bereidbaar met hier en daar grote plassen waar je wel kan rondrijden.
Vandaag zijn bij de grootste plassen en enkele "geultjes" gemaakt naar de omliggende grachten dus dat komt wel goed.
Morgen vrijdag wordt alles van nabij gevolgd en opgelost indien mogelijk.
Tot op heden nog goed bereidbaar met hier en daar grote plassen waar je wel kan rondrijden.
Vandaag zijn bij de grootste plassen en enkele "geultjes" gemaakt naar de omliggende grachten dus dat komt wel goed.
Morgen vrijdag wordt alles van nabij gevolgd en opgelost indien mogelijk.
Dit jaar zal het duidelijk geen droge organisatie zijn maar daar beslis je zelf niet over. Hopelijk kan de organisatie hier en daar nog wat water laten wegstromen.
Door plassen rijden is toch altijd met enige risico, diepte, ondergrond gevolg natte voeten,....
Zal op de weide parkeren een optie zijn? Ik vrees dat het daarvoor te drassig zal zijn.
In ieder geval rond 8h15 ben ik present voor de ......km afhankelijk van het weer.
Grtn
geertje
Door plassen rijden is toch altijd met enige risico, diepte, ondergrond gevolg natte voeten,....
Zal op de weide parkeren een optie zijn? Ik vrees dat het daarvoor te drassig zal zijn.
In ieder geval rond 8h15 ben ik present voor de ......km afhankelijk van het weer.
Grtn
geertje
-
cgeerinckx
- Mountainbiker
Status parcours
Post by cgeerinckx »
Deze namiddag was alles nog bereidbaar.
Enkele plassen laten leeglopen, één slecht stuk reeds verwijderd. Morgenvroeg wordt over een ander stuk nog beslist door de eerste verkenners.
De Eede in Kleit (aan de waterspaarbekkens) kan nog een probleem vormen om te overbruggen maar hopelijk voor ons en alle bewoners van Kleit kan men het waterpeil beheersen.
Enkele plassen laten leeglopen, één slecht stuk reeds verwijderd. Morgenvroeg wordt over een ander stuk nog beslist door de eerste verkenners.
De Eede in Kleit (aan de waterspaarbekkens) kan nog een probleem vormen om te overbruggen maar hopelijk voor ons en alle bewoners van Kleit kan men het waterpeil beheersen.