Za 17/12/2011 Moen :: 13E SteenbakkersVTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
l3m4nt
Mountainbiker

Post by l3m4nt »

ik probeer ook eens af te zakken naar mijne hometown :)
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Had graag deze namiddag een 'verkenningstochtje' gemaakt, maar met zo'n weer :evil:
Hopelijk zijn de keuzemogelijkheden nog te doen, ben niet zo'n 'modderfokker'. En passage Bellegembos, lukt da ? [-o<
Zie dat (volgens filmke) de 'ballons' iets zijn uitgebreid =D>
Afspuit zal denk ik wel van pas komen.
In ieder geval tot zaterdag, kom af met de fiets.
Kan dan nog nen 'la chouffe' meer drinken, of is er een andere :drunk: voorzien ?
Emanuello
Mountainbiker

Post by Emanuello »

Ik was nog even aan het twijfelen om de crossbike mee te pakken maar door een nogal natte toestand ga ik rap men racing ralphkes vervangen en met de mtb komen. Na wat modder in rollegem en in lendelede zal het hier vant weekend wel ècht modderfun worden...
Hopelijk blijft de regen wat uit zaterdagvoormiddag en dan wordt dit een prachtige dag!
See ya then!
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

meester biek wrote:Had graag deze namiddag een 'verkenningstochtje' gemaakt, maar met zo'n weer :evil:
Hopelijk zijn de keuzemogelijkheden nog te doen, ben niet zo'n 'modderfokker'. En passage Bellegembos, lukt da ? [-o<
Zie dat (volgens filmke) de 'ballons' iets zijn uitgebreid =D>
Afspuit zal denk ik wel van pas komen.
In ieder geval tot zaterdag, kom af met de fiets.
Kan dan nog nen 'la chouffe' meer drinken, of is er een andere :drunk: voorzien ?
Voor de moment is het nog maar op één plaats nodig om jullie de keuze off-road / road te laten (Zwijnshoek in St.-Denijs net voor Tontekapel). Alhoewel die zone eigenlijk ook wel te doen is, want maar een 20-tal meter echt onder water ...

Bellegembos is noodgedwongen wat ingekort, wegens echt niet te doen. Gisteren heeft de uitpijler van dienst Bellegembos uitgepijld, en een paar bikers tegengekomen die toen al te voet stonden op bepaalde plaatsten ... dus wijzelijk besloten om het er voor zaterdag uit te laten. 2 bikers alleen raken al niet boven, laat staan dat het lukt als er een paar 100-en moeten passeren ...

Voor diegenen die Bellegembos niet zouden willen doen : onmiddellijk de pijlen voor 2e doortocht kiezen :cry: :cry: , dan laat je Bellegembos letterlijk en figuurlijk links liggen :wink:
youri35
Mountainbiker

Post by youri35 »

de krierecrossers zullen hier ook starten.
scorpionrider
Mountainbiker

Post by scorpionrider »

wij van vichte komen ook af .
ik ga voor de offroad stukken funfunfun
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Awel,liever het parcours van vorig jaar :lol: :lol: :lol: maar indien ik kan kom ik terug af.
Pascale misschien eens terug op de fiets zien :roll: :drunk: :drunk: :drunk:
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Ik overweeg om deze tocht voor de eerste keer te rijden. Vraag me wel af hoe het parcours er zal bijliggen na de voorspelde zondvloed van vannacht. Kan iemand van de organisatie vrijdagavond nog een update geven ?
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

hieno wrote:Ik overweeg om deze tocht voor de eerste keer te rijden. Vraag me wel af hoe het parcours er zal bijliggen na de voorspelde zondvloed van vannacht. Kan iemand van de organisatie vrijdagavond nog een update geven ?
het wordt normaal nog gereden door 2 bikers op vrijdagmorgen
Vlaanderen voorspellen ze minder regen en minder storm dan eerst gedacht. We moeten het natuurlijk nog afwachten...
ML Biker
Mountainbiker

Post by ML Biker »

Er zullen ook een aantal bikers aanwezig zijn van Vio-sportief

Tot zaterdag!

www.vio-sportief.be
Post Reply