De regen valt er hier met BAKKEN uit. Precies of heel de herfst moet er nog in 1 week doottenedenaar wrote:thx voor info over het parcours. Ik ga reeds vanaf vrijdagnamiddag naar Kasterlee. Dan heb ik nog tijd zat het om het parcours te verkennen. Ik hoop alvast op veel regen de komende dagen:-)
Grtz
Pieter
Hel van Kasterlee 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
pieterp
- Mountainbiker
- Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
- Daanartson
- Mountainbiker
-
evel knievel
- Mountainbiker
Re: Updateke nummerkes
Post by evel knievel »
En ik ook..Devils Red wrote:Ik heb me er even tussen gezet.WebEdje wrote:2 : Fit = Nick Baelus
22 : Mad Max = Marc Monden INDUPOL
42 : webedje = Daems Erik, Tielen
54 : reteip76 = Van Cleuvenbergen Pieter, Kapellen
55 : brutus = Nico Segers
56 : Polleke = Paul Verheyden INDUPOL
60: Devils Red = Verschueren Raf
67: Evel Knievel= Steve Lieten, Lummen
73: het facteurke van Westel, Gino Lauwen
74 : Ambioris, Joris Daneels INDUPOL
76 :FuriousFonck, Stijn Fonck
90 : andyl, Andy Landtsheer
118 : Wald Herr, Walter Marcelis INDUPOL
137 : Racing Raf = Raf Peeters
160 : Coure = Nico Recour
197 : fillebiker, Philip Van Hemelen
219 : Christophem = Christophe Martens, Oudenaarde
228 : munk = Demuynck Koen
230 : DAL, Geert Vanlommel
232: Firmie, De Ridder David
koude voeten
Jups, iemand goeie tips om de voeten warm te houden tijdens het MTB-gedeelte? Gezien de vele regenval zullen we ongetwijfeld door diepe plassen rijden en wellicht te voet door dat maïsveld moeten waardoor de voeten onmogelijk droog kunnen blijven (insijpeling langs plaatjes aan onderkant)... Merci éh!
Re: koude voeten
plastikke zakskes voor de diepvries over uw sokken... (ervaringsdeskundigeCoure wrote:Jups, iemand goeie tips om de voeten warm te houden tijdens het MTB-gedeelte? Gezien de vele regenval zullen we ongetwijfeld door diepe plassen rijden en wellicht te voet door dat maïsveld moeten waardoor de voeten onmogelijk droog kunnen blijven (insijpeling langs plaatjes aan onderkant)... Merci éh!
Heb nu Northwave Celsiuskes... zolang het nie regent zittek daarin toch al zeker droog tenzij het water over de rand gutst... dan blijft het er al zeker in...
ent ziet er naar uit da het den dag zelf toch droog ga blijven
Re: koude voeten
Nat worden ze wel door insijpelend water, gelukkig voelt het wel nog steeds warm aan :)Wald Herr wrote: Heb nu Northwave Celsiuskes... zolang het nie regent zittek daarin toch al zeker droog tenzij het water over de rand gutst... dan blijft het er al zeker in...![]()
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er momenteel door dat maïsveld nog gereden kan worden, en zeker niet na de voorspelde 30mm neerslag op vrijdag :)
Het wordt een editie als in 2006, een zalige herfst om ter trainen en dikke miserie de 2 weken voor de hel.
Het was toen een verschrikkelijke slijkpoel maar te doen; wat niet kan gezegd worden van de afgelopen 2 edities toen het spekglad en ronduit gevaarlijk was ...
Ik ga dit jaar niet meedoen en had hier tot over 2 weken nog dikke spijt van; met de regen van de laatste week geraak ik er wat over
Als het de dag zelf al droog blijft is het toch een pak aangenamer voor de helgangers en hun supporters die toch +-10u onderweg zijn
Veel succes aan alle deelnemers, wsl. tot 1 van de volgende jaren.
Het was toen een verschrikkelijke slijkpoel maar te doen; wat niet kan gezegd worden van de afgelopen 2 edities toen het spekglad en ronduit gevaarlijk was ...
Ik ga dit jaar niet meedoen en had hier tot over 2 weken nog dikke spijt van; met de regen van de laatste week geraak ik er wat over
Als het de dag zelf al droog blijft is het toch een pak aangenamer voor de helgangers en hun supporters die toch +-10u onderweg zijn
Veel succes aan alle deelnemers, wsl. tot 1 van de volgende jaren.