Za 10/12/2011 Hertsberge / Oostkamp :: 18de Bossen van Vlaan

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Dit was de BESTE editie die ik ooit gereden heb in hertsberge.
Ik heb mij enorm geamuseerd in de bossen van vlaanderen veel draaien en keren
=D> =D>
Gestart met lichterveldenoare voor de 45 km en genoten van het begin tot einde.
Nen dikke proficiat aan het hele team van de hertetrappers =D> =D> =D>
Het wassen met de emmerkes viel zelfs goed mee kwas al blij dat ik mij kon wassen.
Hertsberge zeker tot volgend jaar
Kommil
duction
Mountainbiker

mtb hertsberge.

Post by duction »

ja jongens, ik wist niet dat er in west vlaandere zo een mooie bossen waren. ik heb van de eerste tot de laatste kilometer genoten tot en met.

bedant en proficiat aan de organizatie. dat is een tocht die ik niet zal vergeten volgend jaar. =D>
cowboy peter
Mountainbiker

Re: Fietsverjaardag dramatisch geëindigd op Erik’s intensive

Post by cowboy peter »

nini wrote:
darrigade wrote:
nini wrote:
kwou ook nog iets schrijven maar er is geen plaats meer. :-({|=
Pff, als het je niet interesseert, lees het dan niet. Alhoewel ik die ,mensen niet ken lees ik die verhaaltjes met veel plezier. Waarom heb je anders een forum? Misschien om naar jouw viool te luisteren? Volgens mij speelt ze vals.
Een forum dient als publieke discussieplaats.
De rit wordt geevalueerd en discussies met plus en minpuntjes komen aan bod.
Dit is interessant om lezen voor mountainbikers die de rit nog nooit gereden hebben en dus het forum van vorig jaar kunnen lezen. Ook voor de organisatie is het een "klankbord" om te zien of ze goed bezig zijn en of de rit voor aanpassing vatbaar is.
Als iederdeen hier zijn persoonlijk clubverslag komt noteren, is het begrip forum veranderd in een club-website en dat is hier toch niet de bedoeling. Daarom mijn hint om het verslag in te korten.
Maar ja, mijn viool klinkt vals blijkbaar als ik dit schrijf.
Ik vind deze nochtans prachtig om te lezen. Sommigen maken er prachtige stukjes proza van. Een beschrijving van de tocht en de organisatie gecombineerd met de gebeurtenissen onderweg, schitterend gewoon.
Van Uw ritverslagen word ik in ieder geval niet veel wijzer

Zelf heb ik er ook van genoten. De eerste 15km gingen vrij vlot in het gezelschap van Uncle Sam & Steven, maar na een slippertje op een rijmplek vlak voor de eerste bevoorrading hebben we het tempo iets laten zakken. De aaneenschakeling van privéstukken zorgt ervoor dat deze tocht uniek is in deze streek. Jammer genoeg is er een beetje teveel volk om tenvolle te kunnen genieten van deze, meestal technischere stukken. Blijkbaar zijn er (te)veel mensen die deze tocht goed vinden. Jammer voor ons, gelukkig voor de organisatie.
Last edited by cowboy peter on Mon 12 Dec 2011 22:11, edited 1 time in total.
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

alexbiker wrote:
Turfke wrote:
bushrider wrote:=D> =D> =D>
weinig woorden aan vuilmaken , enkel iedereen bedanken die hieraan heeft meegewerkt Want hiervoor heb je een een boel vrijwilligers nodig .
Afsluiten met een dikke proficiat voor de parcoursbouwers en de eigenaars van de talloze privestukken =D> =D>
De Grysperres danken jullie
Klopt Bushrider, we hebben ons gejeund deze morgen, en nergens geen file gehad ... wegens het vroege startuur.
Ook mijn felicitaties aan de Hertetrappers en dank aan de eigenaars van de vele privéstroken.
=D> =D> =D> =D> =D>
Ewel, we julder nie gezien, pertanks ook vroeg begonnen.
Moeten we elkaar "net" gemist hebben OF 't moet aan de Bushrider gelegen hebben, 3/4 van de rit heb ik enkel z'n achterwerk gezien :lol: :lol: :lol:
Gisteren in Zedelgem liepen de beentjes algauw vol #-o #-o
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

cowboy peter wrote:
Ik vind deze nochtans prachtig om te lezen. Sommigen maken er prachtige stukjes proza van. Een beschrijving van de tocht en de organisatie gecombineerd met de gebeurtenissen onderweg, schitterend gewoon.
Van Uw ritverslagen word ik in ieder geval niet veel wijzer
Valla Cowboy.
De "Prez" schreef ook graag zijn stukske, en ik mis het nog elke week.

Durf al bijna niet meer schrijven dat we ons enorm gejeund hebben zaterdag.

Of om te schrijven dat de organisatie fantastisch was.
Want daardoor zouden er misschien nog meer fietsliefhebbers in de weg kunnen komen rijden.... #-o #-o

Trouwens, als je wil spreken over stuurvaardig, behendig en rap, ga dan eens op de piste te rijden.
Da zijn pas jeanetten. Allee, op het eerste zicht dan toch.
Probeer maar ne keer.... ](*,) :roll:

Denk dat zaterdag 3500 mensen genoten hebben van een (voor onze streek) fantastisch mooie tocht die zoals elk jaar qua organisatie de perfectie benaderde.
En als er geen "thermen" in de buurt zijn, dan is een emmertje meer dan voldoende.

Goed gedaan Hertsberge.
We hebben zelfs geen seconde moeten zitten uitdrogen op den après.
Vol bewondering zitten kijken naar het enthousiasme van de medewerkers. =D> =D> =D>

Weet nu nog altijd niet wat het verschil is tussen een echte mountainbiker en een echte wielertoerist.
En bij wie je moet zijn om als wielertoerist toestemming te vragen om tussen de mountainbikers te mogen gaan fietsen?

Alle mountainbikers mogen altijd mee met ons voor een ritje op de weg.
Als ze kunnen verdragen dat we af en toe eens onze jeanettevelo tegen de muur van een café zetten om een colatje te gaan drinken vaneigens. :roll: :roll:

@superfan & team: toe naaste jaare - dik in orde mannekes
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

cowboy peter wrote:

Weet nu nog altijd niet wat het verschil is tussen een echte mountainbiker en een echte wielertoerist.
En bij wie je moet zijn om als wielertoerist toestemming te vragen om tussen de mountainbikers te mogen gaan fietsen?

Alle mountainbikers mogen altijd mee met ons voor een ritje op de weg.
Inderdaad, maar een gebrek aan snelheid zal hun parten spelen :lol: !
Knurre Sven
Mountainbiker

Post by Knurre Sven »

Wat mij nog het meest stoort is dat er na de 2e bevoorrading overal lege aquarius flesjes in het rond lagen, zelfs langs parcour . Doe dat in privé stukken en dan gaan we klagen zekers dat we er niet meer mogen rijden #-o [-X
Ook vandaag langs grote baan Beernem - Waardamme gereden en ook daar was 4 man bezig de bermen aan het opkuisen, te danken aan al de parkeerders die daar hun boel achterlieten zaterdag. [-X [-X [-X

Rit was dik in orde en dikke duim aan organisatie =D>
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

Knurre Sven wrote:Wat mij nog het meest stoort is dat er na de 2e bevoorrading overal lege aquarius flesjes in het rond lagen, zelfs langs parcour . Doe dat in privé stukken en dan gaan we klagen zekers dat we er niet meer mogen rijden #-o [-X
Ook vandaag langs grote baan Beernem - Waardamme gereden en ook daar was 4 man bezig de bermen aan het opkuisen, te danken aan al de parkeerders die daar hun boel achterlieten zaterdag. [-X [-X [-X
+1
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

Knurre Sven wrote:Wat mij nog het meest stoort is dat er na de 2e bevoorrading overal lege aquarius flesjes in het rond lagen, zelfs langs parcour . Doe dat in privé stukken en dan gaan we klagen zekers dat we er niet meer mogen rijden #-o [-X

Rit was dik in orde en dikke duim aan organisatie =D>
wij hebben zaterdagavond bij het afpijlen idd veel lege flesjes gevonden... spijtig! Nu, leuk te horen dat jullie je allemaal hebben geamuseerd en tevreden huiswaarts konden! Van onze kant : u was een fijn publiek =D>
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

@MTBSDVD83, bedankt voor de schitterende filmmontage. =D> =D> =D>

Voor de rest, dank aan iedereen voor de lovende reacties. We zien al uit naar volgend jaar. :wink:

Voor wat de blikjes betreft, 't is idd jammer dat men deze achteloos wegwerpt, [-X er waren nochthans vuilniszakken genoeg aan de bevoorradingen.
Post Reply