Grtz , Mountain-biker .
Scott scale RC 29
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
mountain-biker
- Mountainbiker
- RVH
- Mountainbiker
Re: Scott scale RC 29
s-biker gert wrote:alvast een fotooke, alvast nen dikke merci aan Sven van S-Bikes![]()
enige wijzeging is de rotor kettingbladen, crest/240s wielsetje nog op komst en eens uitkijken naar een niner tapered vorkje
Voor mij ben je alvast dik de winnaar als je uw fiets post op " fiets van het jaar ", hij blijft verblindend mooi
-
stumpjumper
- Mountainbiker
Jou mening
Post by stumpjumper »
Hey,
Ben ook aan het twijfelen om dit pracht fietske aan te schaffen.
Wat zijn jou indrukken tot nu toe??
Mercikes stumpjumper
Ben ook aan het twijfelen om dit pracht fietske aan te schaffen.
Wat zijn jou indrukken tot nu toe??
Mercikes stumpjumper
- FantaDHrider
- Mountainbiker
- RVH
- Mountainbiker
Als het ovaal naar boven staat zal het wel net enkele milimeter onder het voorste stuk van de voorderailleur komen denk ik, op de foto kijk je net op het platte stuk onder de derrie.
Shimano had dit systeem al half jaren '80, is in het wegwielrennen toen nooit doorgebroken, systeem van de bladen dient om de dode punten te vermijden bij het rondtrappen.
Shimano had dit systeem al half jaren '80, is in het wegwielrennen toen nooit doorgebroken, systeem van de bladen dient om de dode punten te vermijden bij het rondtrappen.
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
dat wist ik al ze maar toch bedankt voor de uitleg:-D , daarom dat ik vroeg "in deze (pedaal)stand"RVH wrote:Als het ovaal naar boven staat zal het wel net enkele milimeter onder het voorste stuk van de voorderailleur komen denk ik, op de foto kijk je net op het platte stuk onder de derrie.