* UPDATE *
Naast onze site, hebben we ook het traject van Solo's Ride aangepast.
Meer info vind je op www.solosride.be
Solo's Ride website
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Alles hangt van het weer, indien het blijft regenen ( of gaat sneeuwen en vriezen) zoals nu ga je er niet veel plezier aan hebben , bij drogere weer is er geen enkel probleem . Denk ook aan de jacht , 28 december is er zowat overal jacht .jerryl200 wrote:ik zou me rond eindejaar eens willen wagen aan solo's ride 55.
zou dit te doen zijn ?
of zijn er in deze periode stukken die echt niet begaanbaar zijn?
(desnoods tevoet)
heb voor mezelf geen tijdslimiet gesteld en zal al blij zijn als ik hem kan uitrijden .
Veel plezier !
Solo
60 h max komt overeen met de tijd die we tijdens de 3daagse versies nodig hadden , met inbegrip van 2 volwaardige nachten en voldoende rust. Totale rijtijd was toen +/- 36 h.Streets wrote:60 uur voor 500 kmTBOW wordt TBWO non-stop 2012 !
> 500 km > 6.600 hm non-stop
Start donderdag 16 augustus 2012 om 10.00 h, maximum tijd 60 h !
immens
veel tijd voor te slapen zal er niet zijn![]()
Streets
Er verandert dus niet veel , alleen bepaal je nu zelf hoe je het aanpakt, waar en of je stopt enz ...
-
Magura
- Mountainbiker
- Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
De laatste keer heb ik 'm selfsupported gedaan, dus zonder begeleiding en alles op de fiets. 't Is mogelijk in die tijd, 't is mogelijkSolo wrote:60 h max komt overeen met de tijd die we tijdens de 3daagse versies nodig hadden , met inbegrip van 2 volwaardige nachten en voldoende rust. Totale rijtijd was toen +/- 36 h.Streets wrote:60 uur voor 500 kmTBOW wordt TBWO non-stop 2012 !
> 500 km > 6.600 hm non-stop
Start donderdag 16 augustus 2012 om 10.00 h, maximum tijd 60 h !
immens
veel tijd voor te slapen zal er niet zijn![]()
Streets
Er verandert dus niet veel , alleen bepaal je nu zelf hoe je het aanpakt, waar en of je stopt enz ...
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
weer wat uitdaging voor 2012
sticker van de 85km is al binnen, bij de 55 had ik GPS vergeten opzetten int begin (reden met 2)
dus in 2012 de 108 proberen (en de 55 opnieuw voor de sticker)
de ritten van Lowie wil ik ook gereden hebben en de Elias ride natuurlijk ook eens, maar wel in 2 keer, de 233km is wat teveel, als ik zie dat de snelste tijd al meer dan 11uur betreft
sticker van de 85km is al binnen, bij de 55 had ik GPS vergeten opzetten int begin (reden met 2)
dus in 2012 de 108 proberen (en de 55 opnieuw voor de sticker)
de ritten van Lowie wil ik ook gereden hebben en de Elias ride natuurlijk ook eens, maar wel in 2 keer, de 233km is wat teveel, als ik zie dat de snelste tijd al meer dan 11uur betreft