Welk merk krijgt jouw voorkeur???
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
mountainbike is plezant
- Mountainbiker
Post by mountainbike is plezant »
ik vind het gewicht van een fiets toch ook wel belangrijk.
ma ik weet ook dat het ook nog andere kwaliteiten heeft
ma ik weet ook dat het ook nog andere kwaliteiten heeft
ORBEA NATUURLIJK
Oudste fabrikant en doet alles zelf!!!
levertijd max 2 weken heel jaar door = gene zever van taiwankaderkes zijn op (ook de grote amerikaanse merken oa specialized,trek, scott enz...) of niet genoeg groepen om te monteren, dikke zever
Trouwens, specialized word grotendeels gemaakt bij Merida
TAIWAN
Oudste fabrikant en doet alles zelf!!!
levertijd max 2 weken heel jaar door = gene zever van taiwankaderkes zijn op (ook de grote amerikaanse merken oa specialized,trek, scott enz...) of niet genoeg groepen om te monteren, dikke zever
Trouwens, specialized word grotendeels gemaakt bij Merida
TAIWAN
-
Fredwitrave
- Mountainbiker
Post by Fredwitrave »
Wat mij betreft: Thompson (uiteraard). Belgisch, met zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Der staat niks 'fancy' op, maar der staat ook gene rommel op.
- Captain Haddock
- Mountainbiker
Post by Captain Haddock »
Hoewel ik geen vergelijking kan maken, ben ik ook tevreden over mijn thompsonkader, alleen mag thompson toch wat meer moeite doen voor de looks. Zo ongeloofelijk veel geld zal hen dat nu ook niet kosten om de inkleuring van het kader door ietwat designer te laten doen. Ik heb ne Zeus, het lettertype van 'Thompson' op het kader is zo'n een lettertype dat zeer modieus was in de jaren 80 -> degoutant. En nee, ondanks de jaren 80-revival is het nog steeds niet mooi.Fredwitrave wrote:Wat mij betreft: Thompson (uiteraard). Belgisch, met zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Der staat niks 'fancy' op, maar der staat ook gene rommel op.
Voor mijn volgende aankoop, nog enkele decennia verder verwijderd denk ik, zou ik me wel ns kunnen laten verleiden door een hardtail commençalleken of iets in titanium of scott. En als ik ooit massa's geld op overschot heb, waarom geen 2de fietsje zoals een leuk endurodingske met 140 mm veerweg, lekker.
-
Dennis
- Mountainbiker
Ik ben erg tevreden over mijn Scott.
Er stond blijkbaar 3 weken geleden een heel klein scheurtje in, de vertegenwoordiger kwam kijken en mijn nieuw frame staat ondertussen al klaar, ook niks dan lof voor mijn dealer dan hé=D>.
Voor mij mag mijn fiets op deze manier om de twee jaar scheuren mocht ik kiezen.
Er stond blijkbaar 3 weken geleden een heel klein scheurtje in, de vertegenwoordiger kwam kijken en mijn nieuw frame staat ondertussen al klaar, ook niks dan lof voor mijn dealer dan hé=D>.
Voor mij mag mijn fiets op deze manier om de twee jaar scheuren mocht ik kiezen.