Zo 11/12/2011 Dendermonde :: 12De Mtb Winterrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jempi
Mountainbiker

Post by jempi »

en de zwettemaanen komen ook

www.dzm.be
nielsdw
Mountainbiker

Post by nielsdw »

Mooie tocht. Had wel meer modder verwacht, maar kan de organisatie weinig aan doen. Toch enkele leuke stroken gehad. De bevoorrading was in orde. Meer dan genoeg.

http://connect.garmin.com/activity/133883582
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

was idd. geen hoogvlieger maar toch een zeer leuke TT ! Ons zien ze hier volgend jaar terug ! :P als er terug e boterhammeke met spek & eitjes is :-D
krico
Mountainbiker

Post by krico »

vandaag de 55 km gedaan bij den buslot
idd mooie baantjes gedaan toch enkele leuke nieuwe veld baantjes ontdekt in mijn eigen dorp en ik die dacht da ik ze allemaal wist zijn :P
vond wel soms iets te lang een verharde weg maar kan mij goed voorstellen dat zo een route uitstippelen niet zo evident is dus al bij al een mooie rit en zien ze ons volgend jaar zeker en vast terug en het boke me tikkenei heeft goe gesmaakt

en we hebben geluk gehad met het weer ni te koud en GEEN regen over ons gekregen

geslaagt ritje
RumaNoV
Mountainbiker

Post by RumaNoV »

Leuke tocht met hier en daar een pittig modderstrookje, goede bepijling en degelijk bevoorrading. Botherhammetje met spek en eiren deed deugd, maar jonges hoe warm was dat in die kantine 8-[

Tot volgend jaar.
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

Staan de foto's die op den tocht genomen zijn al online?
Stefke-1969
Mountainbiker

Post by Stefke-1969 »

Verslag van WTC De Toogtrappers

Normaal gezien gingen we met 5 toogtrappers vertrekken, maar Bart B en Mark M. kwamen ook nog opdagen. Vertrokken dus met 7 toogtrappers naar Dendermonde.Aangekomen, ingeschreven en vertrokken voor 40 km. Het parcour liep vooral via veldwegen en lag er de eerste 20 km vrij droog bij. Iedereen kon het tempo goed volgen en na 19 km bereikte we de eerste bevoorrading. Terug vertrokken en na nog geen 500 meter brak het versnellingsapparaat van Stefke in twee. Eventjes overlegt wat we gingen doen en Stefke besloot terug te wandelen naar de bevoorrading, waar hij door de nooddienst terug naar de start zou vervoert worden. De andere 6 reden verder en kregen een eerste baggerstuk te verwerken. Mark M. ging op dat stuk tegen de vlakte maar zonder erg. Mark kreeg het ook wat moeilijk met het tempo en Bart besliste van bij hem te blijven. De andere 4 reden op een strak tempo verder. Na 33 km een tweede bevoorrading en daar kwam de groep terug samen. Na enkele minuten de laatste 13 km aangevat, de afstand was in totaal 45 km en niet 40 km. Op een slijk stuk een tweede valpartij, deze keer Patrick. Zijn wiel stond krom, maar hij kon gelukkig de laatste kilometers verder rijden. Aangekomen en Stefke stond ons reeds op te wachten, gedoucht en we kregen nog een boterham met een tikkeneike, Kurt en Stefke sloegen ook nog nen hamburger in hun kas, kwestie van de koolhydraten aan te vullen.Het was in feite een saai parcours, maar de organisatoren moeten het natuurlijk ook maar doen met het geen er ligt in deze streek.

www.detoogtrappers.be
ksa
Mountainbiker

Post by ksa »

Ik heb ook veel nieuwe baantjes leren kennen in de streek.
Altijd leuk om op training nog eens te rijden.
Achter den desso toch een zware modderstrook.
krico
Mountainbiker

Post by krico »

achter den desso da ligt altijd in mijn trainings schema en vond het er nog "redelijk" bij liggen :P heb al momenten gehad dat ik er niet aan begin en als ik er aan begon dat ik een groot stuk te voet moest doen of er was gaan doorkomen aan zonder valpartijen wel te verstaan :P en dat vermijd ik dan liever :-D
Kezzemil
Mountainbiker

Post by Kezzemil »

ik vond het zeker een leuk tochtje. Alleen 1 keer moeten zoeken naar een pijl en de 55 Km bleek er bij mij maar 50 Km te zijn.

http://www.sports-tracker.com/#/workout ... 5hl0hfjo7u

mij zien ze volgend jaar terug
Post Reply