Ik heb dit weekend een EPIC daar gaan halen. Hij had nog een EPC maat M in promotie staan toen. Het is een testfiets...wihameke wrote:heeft hij er nog staan?
Specialized Epic Elite
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Oh, ik dacht een stikker te zien van 4bikes in Westerlo...jobocaja wrote:en waar ben jij die epic gaan halen? deze komt uit wetterencliffvl wrote:Ik heb dit weekend een EPIC daar gaan halen. Hij had nog een EPC maat M in promotie staan toen. Het is een testfiets...wihameke wrote:heeft hij er nog staan?
die hangt er inderdaad op ... en het gaat inderdaad om een testbike maar weinig mee gereden, crack , tandwielen etc nog nieuw, demper heeft revisie gehad ... ik heb hem gekocht in de specialized shop in westerlo ... hoe ik aan die wetteren kom weet ik ook niet :) mijn vrouw haar bike komt van wetteren
Last edited by jobocaja on Mon 12 Dec 2011 11:25, edited 2 times in total.
Ik heb er een EPIC Comp 2011 gaan halen (overjaars model). Oorspronkelijk wou ik zo een testfiets nemen maar die bleek niet in mijn maat te zijn.jobocaja wrote:wat voor epic ben jij ergaan halen?cliffvl wrote:Ik heb dit weekend een EPIC daar gaan halen. Hij had nog een EPC maat M in promotie staan toen. Het is een testfiets...wihameke wrote:heeft hij er nog staan?