Lille-Beerse - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Sandcrawler wrote:
Speedy G. wrote:Woensdagavond rood & blauw gedaan met een Cannondale Scalpel Ultimate testfiets. Lag er vrij zwaar bij met erg veel los zand.

Vrijdagavond rood & blauw nog eens gedaan maar dan met een Cannondale Flash Hi-Mod 2 testfiets. De tracks lagen er al vele malen beter bij door de regen.

Fietsen te leen gekregen van de locale fietsenmaker hier in't dorp, Kim Fietsen te Vosselaar. =D>
Als ge zennen 29er moogt testen,mutte da zeker ok eens doen.
Mogen is geen enkel probleem maar jammer genoeg zal dat toch niet gaan aangezien die VEEEEEL te klein is/zijn voor mij.
Deze 2 fietsen waren de enige in maatje XL maar jammer genoeg stonden beide sturen veel te laag voor mij. Anders had ik 1 van de 2 dit weekend ook wel bijgehouden. :)
TNTrek
Mountainbiker

Post by TNTrek »

Gisteren nog eens alle drie de lussen gedaan, lag er goed bij!
Je zag aan sommige tracks dat er een toertocht over gegaan was vorige week (en ook aan sommige pijltjes die niet opgeruimd waren)
Biker23
Mountainbiker

Post by Biker23 »

Iemand deze route overlaatst nog gereden? Staat en bepijling oke?
Zou deze graag zaterdag gaan rijden?

Grtz
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Daarnet nog. :-D

Ligt er redelijk goed bij, nu wel wat plassen maar het had vanmorgen dan ook geregend natuurlijk, voor de rest fijne route die goed aangegeven staat imo.

Groen, kan ik niets over zeggen, is al even gereden dat ik die nog gereden heb.
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

Vandaag nog eens gereden.... :bounce: :bounce:

stukken blauw (single tracks achter de caming) 3 x gereden ... lag er geweldig!!! bij (bijna kombochten zoals in Herentals)

De rode volledig gedaan. Deze is volledig in orde ... vorig jaar lagen de nieuwe stukken er echt moeilijk bij ... maar nu kan je ze op snelheid nemen. (althans mijn snelheid :oops: )

Het stuk achter de golf zeker ook 3x gedaan :oops: :oops:

Blijft een geweldig stuk. Al bij al een toffe route voor iemand uit de (verre) omgeving!

Geweldige route om alleen te rijden ..... fantastisch hoeveel dieren je dan ziet: eekhoorns , konijnen, herten ... (ik wist niet dat er hier nog zoveel waren!!!!)
NetWave
Mountainbiker
Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3

Post by NetWave »

Vandaag de drie lussen van deze route voor de eerste keer gereden. Parcours lag er prima bij; geen enkel pijltje gemist.

De rode lus is best leuk, maar de twee andere vond ik toch heel wat minder. Veel ploeteren in (los) zand en zo goed als geen technische stukken. Bij blauw kunnen de kunstmatige heuvels en de laatste 2 km nog iets goedmaken, maar toch...

Als ik hier nog eens kom zou ik groen laten voor wat ie is en rood twee keer rijden.
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

@netwave:

Als je na de single track aan de golf direct recht afslaat kom je na een 100-tal meter terug aan de start van die single track!
Handig om dit leuke stuk een paar keer na elkaar te rijden.
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Gisteren in't stukske bos waar die kunstmatige bergskes (blauw) liggen waren ze aan't jagen,ze waren ong met z'n zessen.Net toen ik dat stukske verlaten had klinken er een 5-tal schoten waarvan er 2 op max 10m achter me in 't gebladerte terecht kwamen.
De wereld wordt echt te klein...
Biker23
Mountainbiker

Post by Biker23 »

Vanmiddag de 3 lussen gaan rijden geweest in Lille-Beerse. Wou niet in de drukte zitten van de toertocht die er vandaag was. Begonnen om 13.00 uur met de groene. Deze was goed om op te warmen, maar dat was het dan ook. Daarna aan de blauwe begonnen die was ietsje plezanter, maar toch nog veel brede langwegen.De rode sprak me het meest aan door de single tracks. Parcour lag er nog behoorlijk proper bij.
Ook geen enkele keer verkeerd gereden, goede bepijling. Toch enkele mede mtb'ers tegengekomen.
Grtz Stijn
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Dinsdagnamiddag heb ik hier blauw-rood gedaan en het lag er al bij al erg goed bij. Op rood wel meerdere stukken waar er plassen stonden maar niet compleet verzopen.
Post Reply