Zo 11/12/2011 Zarren-Kortemark :: 17° Scatto Ride

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Prachtige rit,bevoorrading dik in orde en een dikke pluim voor de organisatie! =D> Tot volgend jaar!
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

henkieboy wrote: Na de eerste bev. de rest van de rit samen met lichterveldenoare gebold waarbij ik toch een paar keer diep moest gaan om in zijn wiel te blijven.
Lichterveldenaere wrote: Vanaf de eerste bevoorrading samengereden met Henkieboy en ik vond dat ik ook een paar keer goed moest duwen om mee te kunnen... #-o
Spreken jullie niet tegen elkaar tijdens ht rijden ????? :P :-D :P
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Gisteren Hertsberge, vandaag Zarren. Uiteraard niet te vergelijken, maar toch opnieuw een tocht, uitgewerkt met hart en ziel, en waar duidelijk tijd en energie was ingestopt. Vanochtend samen met een ganse kliek Erika's bikers per vélo richting Zarren getrokken, en onderweg, in de halfdonkeren , reeds een Merkemse 'Bolle-biker' zien voorbij stuiven.
Na een gezamenlijke start kwamen we algauw in het goede gezelschap van ex-Klerkenaar Donny M, die er niks beters op vond dan ons kliekske deftig uit te dunnen, waarbij zelfs onze snelste jongens een ferm viteske mochten bijsteken om 'm te volgen. Onderweg, nog es terug bij de kopgroep gebracht door onze Santaromita die - na een lekke band reparatie - efkes aan 40 km/uur door de bochten schuivend, terug de kopmannen ging opzoeken. Dat was toch iets te hoog gegrepen voor den dezen, waarna op eigen tempo deze mooie tocht vol gemaakt. Wreed geamuseerd, vooral het draaien en keren tussen de bomen, het trajecte uitgestippeld in de crossweide, het crossparcoursje op het einde, en uiteraard de doortocht door onzen hometown Klerken. Onderweg twee ruime bevoorradingen waarop de crisis duidelijk nog geen enkele vat had, we hadden niks te klagen in Zarren ! Merci , 't was in orde, en bij leven en welzijn tot volgend jaar.
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Hier voor de eerste keer gestart. Zeer goede organisatie. Bewaakte indoor fietsparking =D> =D> , goede afwisseling van road - off road (vooral na 1e bevoorrading),gevaarlijke boomstronken mooi fluo gespoten, uitmuntende bevoorradingen (wat was die rijsttaart lekker !). Denk dat ze werkelijk het maximum uit de streek hebben gehaald. Heb mij hier minstens evenveel geamuseerd als in het overbevolkte Hertsberge gisteren !
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Manza wrote:
henkieboy wrote: Na de eerste bev. de rest van de rit samen met lichterveldenoare gebold waarbij ik toch een paar keer diep moest gaan om in zijn wiel te blijven.
Lichterveldenaere wrote: Vanaf de eerste bevoorrading samengereden met Henkieboy en ik vond dat ik ook een paar keer goed moest duwen om mee te kunnen... #-o
Spreken jullie niet tegen elkaar tijdens ht rijden ????? :P :-D :P
Jawel hoor, maar 't was bij beiden precies jo-jo. De ene keer zat ik goed voorop en moest Henkieboy volgen. Een paar km verderop was het dan weer omgekeerd, maar mits ieder van beiden na een zwaarder stuk de andere weer opwacht, gaat dit toch vlot.
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Aan de organisatie , proficiat , aan allen die gekomen zijn ook proficiat !
Nee , echt mannen dit was een schoone tocht , persoonlijk nog beter dan vorig jaar .
offroad overal goed te berijden , road ook goed te berijden( :lol: )
Enkel de spruitjes konden de meeste mtbers nie smaken :-D , man sjtinken sieg #-o
Bedankt Zarren en aan marctempo toet morgen hopelijk e bitje fris upt werk é =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Tot op de Heuveltjes van Erika
See ya
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Deze morgen op 't Verbrande vertrokken met een horde Erika's Baaikers richting Zarren. Na het korte bezoek bij opa Guido naar de inschrijving gereden in zaal Albatros. Telkens doet het deugd terug zo'n bende Erika's Baaikers aan de start te zien. Na het nemen van de groepsfoto zijn we vertrokken voor de tocht. Voor mij was het deze keer samen met mijn dochtertje en kozen we voor de 28km. Op de eerste bevoorrading kwam ik de neef van het vrouwke tegen die met zijn zoontje Lars van 7 jaar (chapeau voor dat manneke =D> =D> =D> =D> ) ook de 28km reed. Samen hebben we de tocht afgewerkt. Zelfs de Keuneleute kreeg de kleine mannen niet klein. Terug in Zarrencity bij het oversteken van de Stadenstraat, stond mijn hart even stil toen ik naar de ingevallen en overwoekerde zaal de Kring keek. Hier heb ik in mijn jeugd als inwoner van Zarren nog Sinterklaas bezocht. Ook al heeft dit niets met mountainbiken te maken, moest ik dit gewoon even kwijt. Mijn excuses daarvoor! ](*,) .
Het crossparcourtje wist Lara zelfs te bissen zonder 1 voet aan de grond te zetten. Zo kwamen we net op tijd terug om de meeste Erika's Baaikers op den après terug te zien. Nadat de meesten vertrokken waren nog blijven plakken met voorzitter Rik C. en Westhoekmtbers Woody 7 en Bianca (nog kunnen zien dat Bianca haar dweilkunsten niet van hetzelfde niveau zijn als haar mtb-kunsten :-D :-D :wink: :wink: :-D :-D
Kortweg: Vandaag te gast in Zarren met heel het gezin en zoals telkens meer dan dik in orde =D> =D> =D> =D> , merci WTC Zarrenhof

Enkele fotookes:
https://picasaweb.google.com/1000879374 ... 3569164066

Zondag 15 Januari 2012 12e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
Image
brecht krulle
Mountainbiker

Post by brecht krulle »

vamorgen vertrokken in zarren met 2 copains, met mattige verwachtingen voor de 47 km maar toch een prachtig holvend parkourtje gereden met veel afwisselingen en met een paar super single tracks en de gekende paadjes en alles lag er zeer goed bij met als super stukje achter de kazerne , goede en 2 bevooradingen en juist nog optijd vo de taartjes

komt zeker nog terug
marctempo
Mountainbiker

Post by marctempo »

WTC ZARRENHOF DANKT ALLE DEELNEMERS (bijna 600) ALLE MEDEWERKERS en de weergoden =; .
DE SCATTO FIETS WERD GEWONNEN DOOR IEMAND UIT DE TORHOUTSTRAAT UIT HOUTHULST. =D>
Bianchi--Driver
Mountainbiker

Post by Bianchi--Driver »

Vandaag net kunnen meedoen aan de rit. Waar was het crossparcourtje dan wel op het einde?
Post Reply