Heb me weer eens goed kunnen amuseren! Al had ik het gevoel dat ze veel stukken van de TT in Schepernheuvel andersom aan het doen waren. Al bij al goed en snel gereden, al was het toch vaak glijden door een laagje modder!
Al heb ik laatste 5 km met de bergjes goed diep moeten gaan, want kaarsje was uit op het laatste!
Zo 11/12/2011 Averbode :: Santa MTB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik heb het gevoel dat het daar nog altijd om het geld te doen is. Garcons hebben ze niet, je mag alles zelf aan de toog gaan halen. En dan nog eens 2 EUR voor een cola!?!?!? waar zijn ze mee bezig!?Rex wrote:GOLAZO is eigenaar en beheerder van fietspromofred racket wrote:Als het goed is mag het ook gezegd worden: deze keer was de tocht in Averbode dik in orde. Blijkbaar heeft GOLAZO rekening gehouden met de kritiek van de afgelopen jaren, al kan de samenwerking met fietspromo ook het verschil maken..
voor de rest: schoon tochtje, goeie bevoorrading, goeie afpijling. Alleen jammer dat je met dat bonnentje alleen jenever kon krijgen. Want als je geen jenever drinkt/lust dan krijg je.... niks.
Ik heb precies een andere tocht gereden dan de rest hier.. We hebben de 45km gedaan, ik vond het een vrij saaie tocht. Veel tussen de weides, weinig uitdagende klimmetjes, ... In deze buurt zijn toch nog een aantal leukere stukken. Ook 'het kapelletje' heb ik gemist. Spijtig..
De organisatie daarentegen was zeer goed. Parking begeleiding, bepijling, afspuitstand, .. Niks op aan te merken.
De organisatie daarentegen was zeer goed. Parking begeleiding, bepijling, afspuitstand, .. Niks op aan te merken.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
Ik vrees dat je voor meer uitleg moet zijn bij natuur en bos beheer.outl@w wrote:Ik heb precies een andere tocht gereden dan de rest hier.. We hebben de 45km gedaan, ik vond het een vrij saaie tocht. Veel tussen de weides, weinig uitdagende klimmetjes, ... In deze buurt zijn toch nog een aantal leukere stukken. Ook 'het kapelletje' heb ik gemist. Spijtig..
Mar je hebt gelijk, de tocht was wel wa minder.
Ik was gestart voor de 45 en de25 km maar uiteindelijk enkel de 45km gedaan omdak 2x dat demer stuk echt niet zag zitten.
Dus samen met de ploegmakkers naar de sponsor om daar ne warme chocco te drinken (2€ voor een kleine cola, foei golazo).
Dzn nog mor wa gaan rijden in de bossen van Westerlo
goed voor 89km fiets plezier
- stef den 67ste
- Mountainbiker
-
werner j bike
- Mountainbiker
Post by werner j bike »
Eerste keer voor ons. Mooi parcour alleen op het einde die bergjes. Daar ging mijn kaars heel uit. heb me goed geamuseerd en was moe maar voldaan .Grtjs tot volgend jaar.

ook komen rijden hier vandaag . leuk tochtje met pittige klimmetjes en leuke afdalingen . af en toe en paar saaie rechte stukken
wel redelijk laat vertrokken (10.30u). voor de 45 km .
dus was het rustig rijden .
heb wel een vraagje ; wie is er op die lange glijbaan tot boven kunnen rijden iets voor de 2de splitsing ? je kont er nauwelijks tevoet rechtblijven .
na de bevoorrading de 25 km gevolgd .
bij aankomst net geen 39 km op de teller .
de afspuitstand voorbij gereden ( teveel volk ).
nog een lekker jenervertje gedronken en dan naar huis .
volgend jaar kom ik zeker terug
heb wel een vraagje ; wie is er op die lange glijbaan tot boven kunnen rijden iets voor de 2de splitsing ? je kont er nauwelijks tevoet rechtblijven .
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
ikkebarcafan wrote:ook komen rijden hier vandaag . leuk tochtje met pittige klimmetjes en leuke afdalingen . af en toe en paar saaie rechte stukken