Vond het een erg leuke toch, organisatie imo ook perfect, goeie bevoorrading (was alleen een probleem voor die gast met zijn hondenslee die daar bleef steken
Zo 11/12/2011 Zutendaal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Funky242
- Mountainbiker
Ik ben thuis in Genk vertrokken, en na een dikke 13 km stond ik om 8.10 aan de inschrijvingen. Heb - mijn grenzen kennende - gekozen voor de toer van 34 km (of 35 ? Sommige plaatjes vermeldden 35 km, andere 34), en ben daarna met een omwegje naar huis gereden. Had een totaal van 67 km en was blij dat ik niet voor de 44 ter plaatse gekozen had, ik heb er nu genoeg in de benen.
Vond het een erg leuke toch, organisatie imo ook perfect, goeie bevoorrading (was alleen een probleem voor die gast met zijn hondenslee die daar bleef steken
) en goeie bepijling. Enkele zeer verrassende stukjes, en bij dat technisch stukje ben ik toch één keer van de fiets gemoeten voor die plotse wel erg steile klim...
- Action biker
- Mountainbiker
GPS track van de tocht
Heb de GPS track voor de liefhebbers op mn website gezet http://mobisatnav.com
Mijn Garmin had het moeilijk in het bos. Dit was een mooie bosrijke tocht met aardig wat lange hellingen en een goede bevoorrading. Zag Fons nog filmen ben benieuwd of mn haar goed zat.
Mijn Garmin had het moeilijk in het bos. Dit was een mooie bosrijke tocht met aardig wat lange hellingen en een goede bevoorrading. Zag Fons nog filmen ben benieuwd of mn haar goed zat.
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Mooi toerke, niets op aan te merken goede afpijling en wel grappig bordje 100 meter voor bevoorrading.
Op het laatste stuk een steile klim waar ne man of 15 stond aan te schuiven kwam opeens iemand van achteren dat iedereen aan de kant moest zo dat hij er door kon
(moest van't vrouwke op tijd thuis zijn zekers)
Op het laatste stuk een steile klim waar ne man of 15 stond aan te schuiven kwam opeens iemand van achteren dat iedereen aan de kant moest zo dat hij er door kon
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
11 Dabbers hebben genoten van een lastige tocht die goed georganiseerd was. Ik voel 'm nu nog. Of zijn dat de Tongerlo's? 
We hadden beloofd te filmen en je kan de compilatie nu bekijken via
www.dabbers.be
We hadden beloofd te filmen en je kan de compilatie nu bekijken via
www.dabbers.be