Zo 11/12/2011 Zutendaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Funky242
Mountainbiker

Post by Funky242 »

Ik ben thuis in Genk vertrokken, en na een dikke 13 km stond ik om 8.10 aan de inschrijvingen. Heb - mijn grenzen kennende - gekozen voor de toer van 34 km (of 35 ? Sommige plaatjes vermeldden 35 km, andere 34), en ben daarna met een omwegje naar huis gereden. Had een totaal van 67 km en was blij dat ik niet voor de 44 ter plaatse gekozen had, ik heb er nu genoeg in de benen.

Vond het een erg leuke toch, organisatie imo ook perfect, goeie bevoorrading (was alleen een probleem voor die gast met zijn hondenslee die daar bleef steken :P) en goeie bepijling. Enkele zeer verrassende stukjes, en bij dat technisch stukje ben ik toch één keer van de fiets gemoeten voor die plotse wel erg steile klim...
Action biker
Mountainbiker

Post by Action biker »

1140 deelnemers vandaag! bedankt om aanwezig te zijn!!!!
roland
Mountainbiker

GPS track van de tocht

Post by roland »

Heb de GPS track voor de liefhebbers op mn website gezet http://mobisatnav.com
Mijn Garmin had het moeilijk in het bos. Dit was een mooie bosrijke tocht met aardig wat lange hellingen en een goede bevoorrading. Zag Fons nog filmen ben benieuwd of mn haar goed zat.
JB
Mountainbiker

Post by JB »

Hallo,
Ik heb genoten van de tocht.
Maar ik ben mijn Bril en handschoenen verloren op de parking aan 't kerkhof.
Moest iemand die gevonden hebben?
grt. jo
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Mooi toerke, niets op aan te merken goede afpijling en wel grappig bordje 100 meter voor bevoorrading. :lol:
Op het laatste stuk een steile klim waar ne man of 15 stond aan te schuiven kwam opeens iemand van achteren dat iedereen aan de kant moest zo dat hij er door kon #-o (moest van't vrouwke op tijd thuis zijn zekers)
jean-ke
Mountainbiker

Post by jean-ke »

Was een fijn tochtje, met alles erop en eraan. Soep heb ik niet geproeft dus kan ik niet over oordelen. Wij komen hier volgende keer zeker terug. =D> Voor de organisatie! Zeer vriendelijke mensen!
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

11 Dabbers hebben genoten van een lastige tocht die goed georganiseerd was. Ik voel 'm nu nog. Of zijn dat de Tongerlo's? :-)

We hadden beloofd te filmen en je kan de compilatie nu bekijken via
www.dabbers.be
Misa
Mountainbiker

Post by Misa »

Mooi parcour in de Zutendaalse bossen. Opvallend veel vrijwilligers om alles vlot te laten verlopen. Chapeau!
Niemand toevallig een grijs/zwarte fietspomp gevonden?
Merk ontsnapt me.
spritser
Mountainbiker

Post by spritser »

mooi tochtje
best zwaar in de benen had al 12 km gefietst richting zutendaal dan de tocht en dan terug . dat waren er toch genoeg :-)
de soep was ook niet mijn ding
maar ik had mijn energie nodig om de fons achter me te houden 8)
gr christof
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

super mooie rit gedaan, en goede organisatie (weeral)
enkel last van zware benen gehad, al van in t begin, en dus uiteindelijk voor de 35 km gegaan (denk de laatste splitsing)

maar dik content, leuke voormiddag gehad :-)
Post Reply