Eksaarde present
Tot bikezzz
www.mtb-eksaarde.tk
Zo 11/12/2011 Wouw (NL) :: ATB Tocht Wouw
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
RTC De Molenrijders
- Mountainbiker
Post by RTC De Molenrijders »
Vandaag de toch uitgepijld. Ondanks de regen van afgelopen week is het parcours goed berijdbaar.
De fiets zal niet schoon blijven maar dat is ook niet interessant denk ik.
Al met al wensen wij jullie morgen veel bike plezier.
-
tubecrosser
- Mountainbiker
Post by tubecrosser »
Vandaag al een behoorlijk stuk van deze tocht gereden en ziet er goed uit. Stukken waar ze al takken van de afgelopen storm hebben opgeruimd die mannen uit Wouw. Ook een paar verrassend mooie stukken in het parcours.RTC De Molenrijders wrote:Vandaag de toch uitgepijld. Ondanks de regen van afgelopen week is het parcours goed berijdbaar.
Re: douches?
Hi Tarzan. ga jij dan echt maar naar Essen, is er tenminste toch een deelnemer daar en stuur dan Jane echt naar Wouw, we zullen Jane goe verzorgen zulle!!! en een goe douchke geven!!!!.tarzan wrote:Dannyboy, ik versta volledig wat je wil zeggen.dannyboy wrote:Géén douches? Dat is het eerste waar een goede organisatie in moet voorzien! Geef mij dan maar de tocht in Essen, hier zijn tenminste douches MET warm water voorzien!Als die tocht in de top 10 staat, weet ik het niet meer
Douches is voor mij ook één van de criteria die bepalen of ik ga
of niet ga.
Maar er zijn uitzonderingen, omdat ze zo goed zijn. En Wouw is
er eentje van.
En ja hoor Wouw staat zeker ook in mijn top 10 !
-
stresskip
- Mountainbiker
Ik ,als Belg, ben vandaag de tocht van Essen eens voorbij gereden en de paadjes komen opzoeken in Wouw.Jaren heb ik in Essen gaan rijden .Mooie toer daar trouwens.Maar hetgeen ik vandaag heb mogen ervaren in Wouw.....wauw.
Schitterend,fantastische tocht.En 3,5 € zonder douches of fietsbewaking dat maakt mij persoonlijk niet veel uit.Achteraf kreeg je nog een kop soep en nam je met je inschrijvingsfolder deel aan de tombola.
Knappe bepijling,heel goede bevoorrading 2 x op de 55 km.,attente seingevers .
Hier zit volgens mij een goede organisatie achter.Op de 55 km. hoop en al 10 km. asfalt.Ook blijbaar in natuurgebied gereden.Hier kan dat nog.
Is Belgie dan toch en apenland......?
Schitterend,fantastische tocht.En 3,5 € zonder douches of fietsbewaking dat maakt mij persoonlijk niet veel uit.Achteraf kreeg je nog een kop soep en nam je met je inschrijvingsfolder deel aan de tombola.
Knappe bepijling,heel goede bevoorrading 2 x op de 55 km.,attente seingevers .
Hier zit volgens mij een goede organisatie achter.Op de 55 km. hoop en al 10 km. asfalt.Ook blijbaar in natuurgebied gereden.Hier kan dat nog.
Is Belgie dan toch en apenland......?
- joske uit breda
- Mountainbiker
Post by joske uit breda »
Ai, Het waren er meer dan twee!!!!!!!!tarzan wrote:Allé, da kan nog netjoske uit breda wrote:ja bah bah lelijke tocht.... misschien met zijn tweeen.!!tarzan wrote:bah, lelijke tocht... hoop er alleen te zijn![]()
![]()
![]()
Vanaf de eerste tocht 3 jaar terug is dit meteen goed in elkaar gestoken!!! Wat een schitterende tocht toch weer . Jammer genoeg vandaag maar 32 km kunnen doen vanwege familiale verplichtingen, dus geen nieuwe stukken kunnen ontdekken maar dat mocht de pret niet drukken!! Ik hou ze tegoed voor volgend jaar..!!! Al alle keren gestart hier en iedere keer onder andere weersomstandigheden. Lag er vandaag goed berijdbaar bij!! Proficiat organisatie!!
vandaag ook daar in wouw de 45km gaan rijden voor de eerste keer! en wauw, wat een mooie tocht! veel int bos mooie stukjes! hier en daar een kort klimmetje met soms vrij steile afdaling voor mij
mooie bevoorading, waar we 2keer van gebruikt hebben gemaakt
2de keer ff bekertje genomen en terug door gereden.
veel seingevers die telkens zeer vriendelijk waren ookal hadden ze het niet al te warm soms
hier kunnen wij belgen toch weer wat van leren, zo georganiseerd dat die hollanders toch telkens zijn!
top tocht!
volgende keer weer prezent !
waar zijn de foto's te vinden?
mooie bevoorading, waar we 2keer van gebruikt hebben gemaakt
veel seingevers die telkens zeer vriendelijk waren ookal hadden ze het niet al te warm soms
hier kunnen wij belgen toch weer wat van leren, zo georganiseerd dat die hollanders toch telkens zijn!
top tocht!
volgende keer weer prezent !
waar zijn de foto's te vinden?