Za 10/12/2011 Hertsberge / Oostkamp :: 18de Bossen van Vlaan

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

deze morgen gestart met roeselarenoeare, fujilady en nog 2 vriendinnen van deze laatste , we waren dus in goed gezelschap 8)

over de rit zelf dient niets meer gezegd te worden , dit was genieten. =D> =D> =D> =D>

En het wegritseizoen is duidelijk afgelopen #-o #-o :lol: :lol:
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Om 12u aangezet en overal goed kunnen doorrijden :lol: Het was inderdaad een ardennen rit maar dan plat!Met dank aan de organisatie en niet te vergeten de privé eigenaars =D> Tot volgend jaar!
Elbee
Mountainbiker

Post by Elbee »

Heb mij ook geamuseerd. Het was mijn 5de toch sinds lange tijde (+/- 2jaar) en toch de grote afstand gereden. De benen kunnen de afstand makkelijk aan aan een gematigd tempo. Enkel het zitvlak wil echt nie mee :(

Mijn maat was voor de tweede keer mee en na de 28km van Tielt wilde hij nu de 33km rijden. Hij had echter de tweede splitsing misreden en heeft uiteindelijk de grootste afstand gereden. Hij doet waarschijnlijk niets meer deze avond :-D

Jammer dat de hot-dogs op waren toen we aankwamen :cry:
Dan maar thuis een hot-dog gemaakt, dus dat is ondertussen ook in orde.

Tot de volgende, Hertetrappers !
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

bushrider wrote:=D> =D> =D>
weinig woorden aan vuilmaken , enkel iedereen bedanken die hieraan heeft meegewerkt Want hiervoor heb je een een boel vrijwilligers nodig .
Afsluiten met een dikke proficiat voor de parcoursbouwers en de eigenaars van de talloze privestukken =D> =D>
De Grysperres danken jullie
Klopt Bushrider, we hebben ons gejeund deze morgen, en nergens geen file gehad ... wegens het vroege startuur.
Ook mijn felicitaties aan de Hertetrappers en dank aan de eigenaars van de vele privéstroken.
=D> =D> =D> =D> =D>
fredericdavid
Mountainbiker

Post by fredericdavid »

Meer off road in een VTT is denk ik niet mogelijk, dit was prachtig uitgetekend.
Je komt voor bossen, en je krijgt bossen! ik hou wel van een streepje afwisseling, maar op 45km is het prima uitgetekend, met aandacht voor de fietsers met gevaarsborden etc!

Gestart om 13u stipt.
Bevoorradingen nog ruimschoots voorzien, perfect, en ook telkens ideaal na 14 en 32km. Net als je een hongertje durft te krijgen, staan ze klaar met al dat lekkers!

Optimalisatiepuntjes:
- douches
- bewaakte fietsenstalling
- een 2e in- en uitgang (of breder), t "stropte" soms.

Maar... met voorsprong één van de mooiste die ik reed.
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

MTBSDVD83 wrote:Niets op aan te merken, zeer veel volk en bij de inschrijving, bev., bikewas, hot-dog stand, drinkbus afhalen overal vrij vlot kunnen aanschuiven.

=D> =D> =D> hertetrappers

kha hier nog een link plaatsen voor de mensen die nog eens willen genieten van de rit of de mensen die NIET geweest zijn nog meer spijt te doen krijgen :P

http://www.youtube.com/watch?v=HPBgD2pC6E8
Voor de muziek alleen al LOL FIOCCO totally not done dat retro gedoe =D>. Geef mo buzze. Doet me denken aan de eerste meiskes die ik binnendraaide. WAT EEN TIJD
Last edited by berendrieske on Sat 10 Dec 2011 20:35, edited 2 times in total.
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Wij zijn gestart om 13u15 en nergens moeten aanschuiven, het was perfect :P
Persoonlijk mag de ondergrond voor mij wat 'natter' liggen, ik ben absoluut niet (meer) zo goed in een hoog tempo aan te houden op droge, lange stroken :oops: Het laatste stukje in het bos was echt wel de moeite...
Chapeau dat de organisatie bij zo'n massale opkomst er in slaagt om alles in goede banen te leiden, echt waar!
=D>
Moto2
Mountainbiker

Post by Moto2 »

Ik heb de fotograaf gezien langs het parkoers, maar waar zijn de foto's te zien?
Iemand een link naar deze foto's?
nini
Mountainbiker

Post by nini »

Amai, zo veel volk vandaag ! met twee naast elkaar rijden, zoals we gewoonlijk doen was er vandaag amper bij.
Gelukkig was het na de splitsing van de 26/33 en de 38/43 veel kalmer ( lees terug normaal). Terug op de "samensmelting" was het weer van " rechts ! " opgepast ! Aan de kant" Precies opgejaagd wild.
Het was crossen in de bossen, mooi parcours, nergens te slijkerig.
Zitplaatsen in de zaal waren er niet meer, lawaai wel.
Geef mij maar de mountainbike tochten met ietsje minder opkomst...
Ridley-biker
Mountainbiker

Post by Ridley-biker »

Proficiat aan de organisatie...schitterende tocht !
Inderdaad veel volk maar wij zijn in de namiddag vertrokken en dan ging het nog net. Op bepaalde single tracks zijn we wel soms opgehouden door tragere mensen, maar voor ons geen probleem wij fietsen voor het plezier en blijven wel in het rijtje tot er terug ruimte is om voorbij te steken.
Het technisch parcours op het einde was de max, daarom dit ook 2 maal gereden.

Dit was voor mij de eerste keer in Hertsberge maar ik kom zeker terug.
Post Reply