Za 10/12/2011 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

Als ik het bestand van provant zo bekijk kan ik alleen maar denken dat ik nog vaak in de ardennen zal gaan rijden de volgende jaren!
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

sportyboy wrote:Als ik het bestand van provant zo bekijk kan ik alleen maar denken dat ik nog vaak in de ardennen zal gaan rijden de volgende jaren!
Den deze was just hetzelfde aan't denke zé.
See you all tomorrow.
barcafan
Mountainbiker

Post by barcafan »

peerke1967 wrote:
sportyboy wrote:Als ik het bestand van provant zo bekijk kan ik alleen maar denken dat ik nog vaak in de ardennen zal gaan rijden de volgende jaren!
See you all tomorrow.
+1
jacques-de-mtb'er
Mountainbiker

Post by jacques-de-mtb'er »

barcafan wrote:
peerke1967 wrote:
See you all tomorrow.
+1
en wat gebeurt er als clubs zich niet aan die regels houden??
Windkliever
Mountainbiker

Post by Windkliever »

jacques-de-mtb'er wrote: en wat gebeurt er als clubs zich niet aan die regels houden??
We moeten onze aanvraag, met plan, doorsturen naar de gemeenten.
Zij moeten ons toelating geven voor de organisatie, en geven die niet als het parcours niet volgens hun normen is. Veel keuze is er dus niet :(
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

kevx wrote: oke :roll: da belooft dus niks goeds voor de toekomst...

was zeker mijn bedoeling niet om met de vinger naar een organisatie te wijzen :wink: wou gewoon eens weten hoe dat allemaal in zen werk ging.
Ge moet nekeer naar een vergadering van fietspromo komen, daar wordt dat allemaal uitgelegd.
Wij zijn daar ook en als we horen wat er voor antwerpen en limburg aan regeltjes is dan ben ik nog blij dat wij in vlaams-brabant zitten en daar begint het ook altijd moeilijker te worden om uniek te zijn met alle regeltjes. :roll:
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Net terug van de toertocht (& apres-bike). Mooie rit, maar jammer genoeg zijn er veel leuke(re) stukken in Mol. Maar zoals hierboven al aangehaald treft de organisatie geen schuld. Al bij al lag het nog redelijk droog.
De bepijling was zeer goed. Ook al waren wij om 11 uur vertrokken en was men de pijlen nog aan het controleren. Mooi bevoorrading met heerlijke tomatensoep!

Vertrokken met het groepje van Tom Boonen, maar na enkel kilometers wijselijk besloten om eigen tempo te rijden. Toch nog een mooi gemiddelde van 24,2 gereden. Tommie had 26,5 km/u gemiddelde en maakte er een duurtraining van door voor een tweede keer de 40 km te rijden.
Windkliever
Mountainbiker

Post by Windkliever »

Bedankt aan de 781 starters!
Hopelijk tot volgend jaar.
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Al bij al een schoon tochtje.
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

ik deed men ogen smorges open en zag het zonneke..... 8)

mmmm ofwel een toerke alleen of toch afzakken naar den tt...

tis dus het 2e geworden. Met zeer weining verwachtingen afgezakt naar den uyt en ik moet zeggen, ik heb me toch geamuseerd. Tof dat er toch enkele stukken afweken van het bloso parcours.
Post Reply