Ben van plan om morgen samen met mijn zoontje de kidstour te gaan rijden.
Iemand een idee van de ondergrond daar?
Za 10/12/2011 Houthalen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dennisschmitz
- Mountainbiker
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
http://www.mountainbike.be/kalender.phpcrfke wrote:vanaf hoelaat kan je vertrekken ?
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
ik had er ook "maar" 41km,maar het was wel een schoooon tochtje,met soms een verassende linkse of rechtse afslag die niet altijd goed zichtbaar was.Niet dat ik iets gemist heb hoor,dat niet maar ik heb menig biker zien rechtdoor rijden op dat fietspad waar men linksaf moest in dat mooi stukske waar dat "zandkot" in lag aan de achterkant van "de plas" te Houthalen. 
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
als ik mij goed herinner, was het eerste deel kompleet anders dan vorig jaar, wat de toer nog mooier heeft gemaakt. Op de eerste paar kilometer na bijna geen verhard gezien. Veel singletracks, een aantal stukken om het gemiddelde wat op te drijven en natuurlijk veel bos
Ook eindelijk eens isostar welke te drinken was, geen water met een smaakje zoals op vele tt's.
Als ze het enige minpuntje nog kunnen wegwerken, de bepijling die vaak te vroeg kwam, is dit een toekomstige sterrentocht.
Aan de LTF'er met wie ik de laatste km'ters heb samen gereden, veel bikegenot met je nieuwe 29'er
Aan de LTF'er met wie ik de laatste km'ters heb samen gereden, veel bikegenot met je nieuwe 29'er
Ik ben blij dat ik gisteren deze tocht gereden heb, het was een tof parcours over stukken waar ik nog nooit geweest was, bevoorrading was ook wel OK, alleen de bepijling liet soms te wensen over, maar dat mits een beetje op te letten kwam het altijd goed.
ik verschoot toch ook wel even toen ik het bord "nog 5 km" zag staan, had uiteindelijk 40km op de teller.
ik verschoot toch ook wel even toen ik het bord "nog 5 km" zag staan, had uiteindelijk 40km op de teller.
- Cube Power
- Mountainbiker
Post by Cube Power »
Was een mooie tocht. Spijtig dat de richtingplaatjes niet altijd zo goed zichtbaar werden opgehangen
.
Tip voor de volgende keer: hang geen witte richtingbordjes op een witte achtergrond want dit is niet zo goed zichtbaar.
Tip voor de volgende keer: hang geen witte richtingbordjes op een witte achtergrond want dit is niet zo goed zichtbaar.