Kzal ekik aanwezig zijn met de rest van de Erika's Baaikershenkieboy wrote:vandaag een verrassing gekregen van het vrouwtje nl.
zaterdag naar de kerstmarkt in maastricht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Voor de eerste maal in 5jaar zal ik nie aanwezig kunnen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Za 10/12/2011 Hertsberge / Oostkamp :: 18de Bossen van Vlaan
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Bianchi--Driver
- Mountainbiker
- Skepperken
- Mountainbiker
-
m-biker
- Mountainbiker
- Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride
ga me klaarmaken voor 'the preview'... ik heb er zin in!!
Wat de voorgaande opmerkingen betreft : ik herinner me in de voorgaande edities eigenlijk weinig modder!? Er was enkele keren één zeer zware dreef, die we wel moesten doen omdat we anders teveel offroad kwijtraakten, maar verder?? Dit komt vooral omdat onze parkoersbouwer zelf niet van modder houdt, voor mij mogen er wel enkele 'stoemp'-dreven in
nu, ik weeg vanavond mijn fiets als ik thuiskom en post het verschil in gewicht
En uiteraard ook een verslagje 
Wat de voorgaande opmerkingen betreft : ik herinner me in de voorgaande edities eigenlijk weinig modder!? Er was enkele keren één zeer zware dreef, die we wel moesten doen omdat we anders teveel offroad kwijtraakten, maar verder?? Dit komt vooral omdat onze parkoersbouwer zelf niet van modder houdt, voor mij mogen er wel enkele 'stoemp'-dreven in
nu, ik weeg vanavond mijn fiets als ik thuiskom en post het verschil in gewicht
-
Stefke-1969
- Mountainbiker
Wtc Zarrenhof komt ook af met een delegatie, door het goeie weer en de vele helpende handen staat onze organisatie voor zondag al bijna op punt zodat we morgenochtend aanwezig zullen zijn in Herstberge
ZONDAG 11 december, 17 de SCATTO RIDE TE ZARREN
ZONDAG 11 december, 17 de SCATTO RIDE TE ZARREN
Last edited by marctempo on Fri 09 Dec 2011 22:22, edited 3 times in total.
Neerslag afgelopen week viel goed mee, gisteren 5 mm maar dat valt mee.
Wel vrijspectaculaire passage van een narrow coldfront gekoppeld aan de stormdepressie, was goed te zien op buienradar.nl. Gebeurde rond 12u20 hier in Gent.
Enfin om maar te zeggen dat het goed berijdbaar zal zijn en wij met een man of zes starten om 12u30.
Wel vrijspectaculaire passage van een narrow coldfront gekoppeld aan de stormdepressie, was goed te zien op buienradar.nl. Gebeurde rond 12u20 hier in Gent.
Enfin om maar te zeggen dat het goed berijdbaar zal zijn en wij met een man of zes starten om 12u30.
Terug van "the preview" en wat moet ik zeggen, niet veel, gewoon schitterend
.
Vèèèèèl off-road, man man man, 't is net of je nooit op de "boane" bent.
Enfin, 'k zou zeggen, kom gewoon zelf ne keer zien.....
Naar mijn bescheiden mening is dit de beste editie die we ooit gehad hebben, en 'k heb ze allemaal al gereden, dus....
Wij zijn er klaar voor om jullie een super dag te bezorgen.
Naar mijn bescheiden mening is dit de beste editie die we ooit gehad hebben, en 'k heb ze allemaal al gereden, dus....
- profi
- Mountainbiker
- Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS
Waar is den tijd zeg , ik was er ook al bij de eerst edities , toen was er nog geen sprake van meer dan 2000 bikers en een tent om ons te wassen , twas allemaal te doen in hetzelfde lokaal.Superfan wrote:Terug van "the preview" en wat moet ik zeggen, niet veel, gewoon schitterend![]()
.
Dat is juist, de wasruimte was boven, waar nu de inschrijving is, en die was met een zwart plastiek afgesloten. Idd, waar is de tijd....profi wrote:Waar is den tijd zeg , ik was er ook al bij de eerst edities , toen was er nog geen sprake van meer dan 2000 bikers en een tent om ons te wassen , twas allemaal te doen in hetzelfde lokaal.Superfan wrote:Terug van "the preview" en wat moet ik zeggen, niet veel, gewoon schitterend![]()
.