mijn bike staat iedere dag paraat hoor :)seewie wrote:Marten wrote:komt drukke periode aan tot na nieuwjaarzefii wrote: waarom ??beetje karakter tonen hé.
kortrijk??
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
zal idd zijn om mee te gaan werken. zou dat ook wel willen kunnen doen dagelijks met fiets naar het werk :druk:Marten wrote:moej ermee gaan werken jazefii wrote:mijn bike staat iedere dag paraat hoor :)seewie wrote:beetje karakter tonen hé.
en ik denk toch dat het karakter er iets met te zien heeft of je al da niet gaat gaan bikken tijdens eindejaar periode, al zijn er natuurlijk uitzonderingen hé. :)
kzou wel willen ma tga nie lukken dus nix met karakter te makenseewie wrote:zal idd zijn om mee te gaan werken. zou dat ook wel willen kunnen doen dagelijks met fiets naar het werk :druk:Marten wrote:moej ermee gaan werken jazefii wrote: mijn bike staat iedere dag paraat hoor :)
en ik denk toch dat het karakter er iets met te zien heeft of je al da niet gaat gaan bikken tijdens eindejaar periode, al zijn er natuurlijk uitzonderingen hé. :)
- gunther.kint
- Mountainbiker
Post by gunther.kint »
Ge weet mij altijd te verbasen met uw reacties hé :Dzefii wrote:harder trappen, dan hebde daar zoveel last nie van
Trouwens, ergens 2e week van januari nog eens een tochtje organiseren?