Za 10/12/2011 Hertsberge / Oostkamp :: 18de Bossen van Vlaan
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Scubaluc
- Kerstman
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Superfan wrote:
We hebben al 2 nieuwe stukken in orde gebracht en geloof me, PRACHTIG.
U herinnert zich het speelbosje op het eind, wel aan de andere kant ligt er ook nog een bosje dat we ne keer hebben uitgekuist, veel lekkers hoor....![]()
![]()
![]()
![]()
Terug aanwezig voor mij persoonlijk de mooiste tocht van het jaar
Nog een speelboske erbij een woord ''machtig''
Start in de vroegte
- veldegemnaere
- Mountainbiker
Post by veldegemnaere »
ik zal ook afkomen zal daar voor de eerste keer men 29er testen
als je èèn zie stuntelen op een rc 29er dat ben ik
rond 9u
als je èèn zie stuntelen op een rc 29er dat ben ik
rond 9u
-
m-biker
- Mountainbiker
- Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride
morgen mag ik het parkoers al verkennen (joepie!), dus morgenavond verslag! Ik hoorde van de parkoersbouwer dat alles er prachtig bijligt.
Zoals elk jaar : rustig in het begin, doseren is dé boodschap. Dit jaar het zwaarste stuk tussen bevoorrading 1 en 2 (slechts een 2,5km road!), maar ook de finale blijft niet te onderschatten!
Zoals elk jaar : rustig in het begin, doseren is dé boodschap. Dit jaar het zwaarste stuk tussen bevoorrading 1 en 2 (slechts een 2,5km road!), maar ook de finale blijft niet te onderschatten!
Bijna alles is uitgepijld, lintjes hangen, brugskes liggen der ook. Chapeau aan de mannen.
Morgen ook nog zorgen dat de inwendige mens nadien kan versterkt worden, enz..
Maar vooral de verkenning van het parkoer, 'k zie der echt al naar uit, verslag zullen jullie dan wel krijgen van onzen m-biker.
Hopelijk vallen er vanacht niet teveel bomen, maar ook niet teveel regen.
Laat ons hopen

Morgen ook nog zorgen dat de inwendige mens nadien kan versterkt worden, enz..
Maar vooral de verkenning van het parkoer, 'k zie der echt al naar uit, verslag zullen jullie dan wel krijgen van onzen m-biker.
Hopelijk vallen er vanacht niet teveel bomen, maar ook niet teveel regen.
Laat ons hopen
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Hier ook present met een bendeke allegaartjes haha.
Zitten serieuse koerskonijnen tussen ze.
Hopelijk niet teveel last van de "massa" maar vrees er beetje voor want starten op het slechts mogelijke uur nl 09.00uur.
Hopelijk zit er waarheid in de uitleg" parcours ligt er schitterend bij"
want herriner mij mijn laatste deelname een jaar of 2 geleden en toen was het serieus zwaar en vettig.
De bike woog kg of 3meer aan de finish denk ik
Wel schitterend tochtje waar veel werk is ingestoken en ten zeerste wordt geaprricieerd
p.s:Is er weer aquarius standje voorzien.....mmmm
Zitten serieuse koerskonijnen tussen ze.
Hopelijk niet teveel last van de "massa" maar vrees er beetje voor want starten op het slechts mogelijke uur nl 09.00uur.
Hopelijk zit er waarheid in de uitleg" parcours ligt er schitterend bij"
want herriner mij mijn laatste deelname een jaar of 2 geleden en toen was het serieus zwaar en vettig.
De bike woog kg of 3meer aan de finish denk ik
Wel schitterend tochtje waar veel werk is ingestoken en ten zeerste wordt geaprricieerd
p.s:Is er weer aquarius standje voorzien.....mmmm
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Ik hoop het want ik kom van Vlaams-Brabant, speciaal naar Hertsberge omdat het één van de mooiste tochten is in die omgeving.laagvlieger wrote:
Wel schitterend tochtje waar veel werk is ingestoken en ten zeerste wordt geaprricieerd![]()
![]()
@Laagvlieger en Vivkemobiel, wees maar gerust, 't is echt wel de moeite. Vettige, zware stroken zitten er dit jaar niet in, tenzij dat er deze nacht ontzettend veel regen zou vallen, en dan nog.
En wat de "koerskonijnen" betreft, toch graag een beetje rekening houden met de "mindere koerskonijnen" alstemblieft.
En wat de "koerskonijnen" betreft, toch graag een beetje rekening houden met de "mindere koerskonijnen" alstemblieft.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
@ superfan: Geen probleem zenne wat die koerskonijnen betreft.
Die mannen kunnen hun wereld. Tis geen chrono of wedstrijd nu hé, dus voorbijsteken waar het kan en anders mooi de rest volgen en niet beginnen drummen in single tracks enzo...
Die mannen kunnen hun wereld. Tis geen chrono of wedstrijd nu hé, dus voorbijsteken waar het kan en anders mooi de rest volgen en niet beginnen drummen in single tracks enzo...