Za 17/12/2011 Moen :: 13E SteenbakkersVTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- fredericdavid
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
iets nieuws op het oog? Of is den anderen al klaar?kenny wrote:Het ziet er zeer sterk naar uit dat dit de laatste rit wordt voor mijne goeie oude Endorfin. De Rohloff mag zich hier nog eens komen bewijzen (ook al valt er niets meer te bewijzen)
- Rock Rider
- Mountainbiker
Hij is (bijna) klaar. Als ik eens een uurtje vrij heb kan ik hem volledig afmonteren.Rock Rider wrote:iets nieuws op het oog? Of is den anderen al klaar?kenny wrote:Het ziet er zeer sterk naar uit dat dit de laatste rit wordt voor mijne goeie oude Endorfin. De Rohloff mag zich hier nog eens komen bewijzen (ook al valt er niets meer te bewijzen)
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
kdenk zelfekatrien20 wrote:Alleen al voor de sympa steenbakkers moeten we terug present tekenen!!!
Het parcours is er steeds eentje om in te kaderen, maar vorig jaar heb ik toch gekozen voor een kleinere versie... Amai dat lag er toch super gevaarlijk bij!!!
We duimen dit jaar eens voor goed weer!!!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Voila se, de uitpijling op de openbare stukken zit er op... De privéstukken worden in de loop van deze week gedaan...
Het weer voor de uitpijling was schitterend, hopelijk volgende week ook zo'n weer!
Straks of in de loop van de komende dagen een filmke posten als teaser voor onzen tocht
Het weer voor de uitpijling was schitterend, hopelijk volgende week ook zo'n weer!
Straks of in de loop van de komende dagen een filmke posten als teaser voor onzen tocht
Men voorspelt een week met wisselvallig weer. Hopelijk blijft het zaterdag droog. Het parcours zal er toch beter bijliggen dan vorig jaar...dus dit jaar kom ik af waarschijnlijk in het gezelschap van Luckyluc en Ivan.Rock Rider wrote:Voila se, de uitpijling op de openbare stukken zit er op... De privéstukken worden in de loop van deze week gedaan...