Za 10/12/2011 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Windkliever
Mountainbiker

Re: Za 10/12/2011 Mol-Centrum

Post by Windkliever »

[quote="peerke1967]

Mogen we nog een update van het parcours verwachten?
Vorige Zaterdag hier ook geweest en toen lag het er serieus vettig bij. (Ben toen wel laat vertrokken, dus was er al menig biker over het parcours geweest. Alleen het stuk van de galbergen lag nog redelijk goed maar hier komen jullie niet denk ik.)
En dat zal met die regen die er valt en nog gaat vallen nie beter op worden denk ik.
Maar ik ben in elk geval present, geen zin om helemaal naar Houthalen te rijden als er kortbij ook een toerke is.[/quote]

Gezien ik er zaterdag niet bij was, kan ik de vergelijking met de Galbergen niet maken, maar vorige edities zaten we telkens op een ander parcours.
Wij passeren onder andere in Bel, Scherpenberg-De Hutten - Meerhout, Hulsen en Heidehuizen.
Met het weer van de laatste dagen, denk ik niet dat we een droog parcours gaan krijgen :lol:
Modder dus :-D
Artie
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 29 - On One Inbred 29 - Merida Gustav 26

Post by Artie »

Tot hoe laat kan je starten (bijv.13u - 13u30)?
Windkliever
Mountainbiker

Post by Windkliever »

Artie wrote:Tot hoe laat kan je starten (bijv.13u - 13u30)?
Officieel stoppen we om 1430 Hr. ifv de drukte kan dit eventueel uitlopen, maar gezien het omstreeks 17 Hr al donker begint te worden, is dit voor de lange afstanden niet echt aangewezen.
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Windkliever wrote:
Artie wrote:Tot hoe laat kan je starten (bijv.13u - 13u30)?
Officieel stoppen we om 1430 Hr. ifv de drukte kan dit eventueel uitlopen, maar gezien het omstreeks 17 Hr al donker begint te worden, is dit voor de lange afstanden niet echt aangewezen.
Welke lange afstanden ?
Michaël
Mountainbiker

Post by Michaël »

De 100km.
Dutch Biker Leon
Mountainbiker

Post by Dutch Biker Leon »

Windkliever, je geeft aan dat eerder starten geen probleem is. Betekent dat ook dat de inschrijftafels zijn bemand? Zo ja, vanaf hoe laat dan? En is nadien de afspuitinstallatie vroeg beschikbaar?
leonc
Mountainbiker

uren

Post by leonc »

op de site staat vanaf12h30 maar ik lees dat je al vanaf 10h00 kunt starten kan iemand het juiste uur doorgeven alvast bedankt en tot zaterdag
Windkliever
Mountainbiker

Post by Windkliever »

Even samenvatten:
afstanden: 20-30-40 km
Officiële starttijden:1230 Hr - 1430 Hr
Er zal mogelijkheid zijn tot inschrijven vanaf omstreeks 0930 Hr, met het voorbehoud dat dan de afpijling nog wordt gecontroleerd, en we deze niet 100 % kunnen garanderen.

Hopelijk tot zaterdag, met droog weer :lol:
Donkey@base.be
Mountainbiker

Post by Donkey@base.be »

Gewoon een vraag : is er tussen de 30 en 40 een afstand mogelijk ? M.a.w kan je door een splitsing over te slaan voor of na de bevoorrading bvb een 35 tal kilometers rijden?
Windkliever
Mountainbiker

Post by Windkliever »

Donkey@base.be wrote:Gewoon een vraag : is er tussen de 30 en 40 een afstand mogelijk ? M.a.w kan je door een splitsing over te slaan voor of na de bevoorrading bvb een 35 tal kilometers rijden?
Dat is helaas niet mogelijk . :-?
Post Reply