Za 10/12/2011 Hertsberge / Oostkamp :: 18de Bossen van Vlaan

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

heuveltje wrote:

wielertoeristen zijn personen 1 maal in de week meestal die zondagmorgen
max 3 hr fietsen.daarna fiets tegen cafémuur
grt geoefende sporter
En verdienen evenveel respect.

Sommige MTB'ers mogen zich trouwens gelukkig prijzen dat er in de buurt van een TT geen of nauwelijks alcoholcontroles zijn, want er zouden er regelmatig tegen de lamp lopen. Zie maar wat er in Varsenare gebeurde een paar weken geleden. Dat is het toch niet waard?
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

i-Mac wrote:
heuveltje wrote:

wielertoeristen zijn personen 1 maal in de week meestal die zondagmorgen
max 3 hr fietsen.daarna fiets tegen cafémuur
grt geoefende sporter
En verdienen evenveel respect.

Sommige MTB'ers mogen zich trouwens gelukkig prijzen dat er in de buurt van een TT geen of nauwelijks alcoholcontroles zijn, want er zouden er regelmatig tegen de lamp lopen. Zie maar wat er in Varsenare gebeurde een paar weken geleden. Dat is het toch niet waard?
Nu even oppassen wat je zegt Hans. Ik denk niet dat je de preciese omstandigheden van dat ongeval kent :-?
Trouwens wat die alcoholcontroles betreft gaat dat voor zéér veel dingen op denk ik...
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Na de vorige 2 edities wil ik terug van de partij zijn; ik vind de verplaatsing vanuit Vlaams-Brabant de moeite waard.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

kenny wrote:
Nu even oppassen wat je zegt Hans. Ik denk niet dat je de preciese omstandigheden van dat ongeval kent :-?
Trouwens wat die alcoholcontroles betreft gaat dat voor zéér veel dingen op denk ik...
Kenny, het was wel degelijk iemand die van de plaatselijke TT kwam. Ik zeg niet dat het opzettelijk gebeurt, maar drinken en rijden gaan nooit ofte nimmer samen.

Punt 2 is juist, dat telt voor zeer veel zaken. Maar ik blijf bij mijn standpunt. Ik heb al genoeg miserie gezien die veroorzaakt werd door drinken en rijden.

Nu genoeg miserie: terug naar de orde van de dag.

Normaal gezien wordt het moeilijk om te starten in Hertsberge, maar ik zal een ultieme poging doen. Al was het maar de kleine toer. Ik kom toch al met de dikke-banden-fiets naar Hertsberge, dus aan kilometers geen gebrek.
T@D@P-cycler
Mountainbiker

Post by T@D@P-cycler »

na vorige week -als kersvers Erika-baaiker- in Beerst te hebben gereden rij ik zaterdag de rit in Hertsberge, Dit was paar jaar terug mijn allereerste mtb rit en sindsdien nooit meer van de partij geweest. Ik kijk er alvast naar uit..
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Ga serieus mijn best doen om hier ook aanwezig te zijn, na enkele jaartjes te hebben gebrost!! :oops: starten waarschijnlijk na de middag...ook nie vergeten van ne goeiendag te zeggen tegen superfan...of 'k zou der van langs krijgen!! :wink:
greetings,dingo 8)
engine-er
Mountainbiker

Post by engine-er »

Odorney Kuurne zal aanwezig zijn..
Johan mtb
Mountainbiker

Post by Johan mtb »

Hopelijk valt de voorspelde massa regen voor vrijdagmiddag. Dan wordt het jeugdvoetbal afgelast, en kan ik ook nog eens mee rijden.
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

AHA dark dingo superformi zal er zijn en niet alleen 8)
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

micka wrote:hopelijk ni te veel regen deze Zondagsrijder neemt zijn 6 jarige mee & da menneke kan nog ni zo hou zwemn.
ik hoop mee met u, maar zelfs mét regen hoeft ie zijn zwembandjes niet aan : wij houden er aan een berijdbaar parkoers voor te schotelen, geen modderpoel! Wat trouwens met onze bosgrond vlot lukt!
Post Reply