Zo 11/12/2011 Wouw (NL) :: ATB Tocht Wouw

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
slipper
Mountainbiker

Post by slipper »

Ik ben dit jaar ook gaan biken en ik krijg steeds meer zin om ieder weekend mee te rijden. Ik ga toch is bij de noorderburen een kijkje nemen. Hopelijk gaat het een beetje droog blijven. [-o<
RTC De Molenrijders
Mountainbiker

Post by RTC De Molenrijders »

Wij zullen bidden dat het droog gaat blijven.
Het is voor de gehele organisatie van 90 man ook niet prettig dat het slecht weer is. Ziet er momenteel uit dat het in het weekend iets beter gaat worden. [-o<
polle m5

Post by polle m5 »

is het een beetje te berijden met al die regen van de laatste dagen
Ik kijk er wel naaruit om in Wouw te komen rijden

tot zondag
tubecrosser
Mountainbiker

Post by tubecrosser »

polle m5 wrote:is het een beetje te berijden met al die regen van de laatste dagen

tot zondag
Er zullen wel wat zware stroken zijn maar daar doen we het toch voor!!. Dus: voorwaarts mars. =D>
RTC De Molenrijders
Mountainbiker

Post by RTC De Molenrijders »

tubecrosser wrote:
polle m5 wrote:is het een beetje te berijden met al die regen van de laatste dagen

tot zondag
Er zullen wel wat zware stroken zijn maar daar doen we het toch voor!!. Dus: voorwaarts mars. =D>
Er valt nu nog weinig van te zeggen omdat er nog meer regen verwacht wordt. Maar ervaring is dat als het een dagje droog is dat het redelijk goed te rijden is en het weekend wordt beter dus gaan met die banaan. :bounce:
tubecrosser
Mountainbiker

Post by tubecrosser »

RTC De Molenrijders wrote:
tubecrosser wrote:

tot zondag
Er valt nu nog weinig van te zeggen omdat er nog meer regen verwacht wordt. Maar ervaring is dat als het een dagje droog is dat het redelijk goed te rijden is en het weekend wordt beter dus gaan met die banaan. :bounce:
Het ziet er goed uit wat het weer betreft. Zowel Vrijdag, Zaterdag als Zondag weinig regen van betekenis. Zal voor na de tocht zijn om wat "nat" te worden. :drunk:
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

tarzan wrote:bah, lelijke tocht... hoop er alleen te zijn :wink:
ja bah bah lelijke tocht.... misschien met zijn tweeen.!! :lol: :lol: :wink: :wink:
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

joske uit breda wrote:
ja bah bah lelijke tocht.... misschien met zijn tweeen.!! :lol: :lol: :wink: :wink:
Allé, da kan nog net :wink:
Grifo
Mountainbiker

Post by Grifo »

tarzan wrote:
joske uit breda wrote:
HI Tarzan. Nogmaals, laat Jane maar alleen naar Wouw komen. Ze zal goed verzorgd worden!!! :oops:
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Grifo wrote:
tarzan wrote:
joske uit breda wrote: ja bah bah lelijke tocht.... misschien met zijn tweeen.!! :lol: :lol: :wink: :wink:
HI Tarzan. Nogmaals, laat Jane maar alleen naar Wouw komen. Ze zal goed verzorgd worden!!! :oops:
Als Jane komt is Cheeta er altijd bij hoor...
Post Reply