Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
need for speed
- Mountainbiker
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
Re: hy
ben dan wel nys supporter maar idd pauwels leek me iets sterker. na die lekke band kwam nys nog op 4" en dat kreeg hij niet dicht en Pauwels had eerder wel een 12-tal seconden dichtgeredenneed for speed wrote:pauwels vandaag terecht gewonnen
het parcours was deze keer anders selectief genoeg, na een paar rondes lag iedereen eraf ... zal wat geven in Namen
Last edited by Wowtre on Mon 05 Dec 2011 21:14, edited 1 time in total.
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
pauwels zei nadien dan hij doorgetrokken heeft toen hij doorhad dat nys lek had die ronde was dan ook de sneldste ronde van de wedstrijd en nys gaf ook wel toe dat hij niet sneller kon dan pauwels idd verdiende overwinningSPECI wrote:Pauwels heeft verdiend gewonnen, als Nys zo goed was als hij zelf beweerde had hij wel snel da gaatje van 4 sec. dichtgereden.
had toch de laatste ronde willen zien zonder die lekke band ging meer spektakel geven
- kevx
- Mountainbiker
dan had den ouweWowtre wrote:pauwels zei nadien dan hij doorgetrokken heeft toen hij doorhad dat nys lek had die ronde was dan ook de sneldste ronde van de wedstrijd en nys gaf ook wel toe dat hij niet sneller kon dan pauwels idd verdiende overwinningSPECI wrote:Pauwels heeft verdiend gewonnen, als Nys zo goed was als hij zelf beweerde had hij wel snel da gaatje van 4 sec. dichtgereden.
had toch de laatste ronde willen zien zonder die lekke band ging meer spektakel geven
- jimmyvlb
- Mountainbiker
Presteert niet meer maar toch steeds weer in de selectie omdat meneer "een vaste waarde" is...wihameke wrote:http://www.hln.be/hln/nl/2884/Veldrijde ... enen.dhtml
Wie ziet hier Bart nog enige vorm van progressie maken?
Ik denk dat zijn lichaam gewoon "op" is, al even...
5 jaar geleden volledig opgebrandwihameke wrote:http://www.hln.be/hln/nl/2884/Veldrijde ... enen.dhtml
idem voor Sven VanT
-
KVDB
- Mountainbiker
Niks op. Die osteo zal 'm helpen. Maar dan moet 'm wel ook weer alles van nul opnieuw terug trainen omdat z'n spieren niet "normaal" gericht waren....'t Zal voor volgend jaar zijn....wihameke wrote:http://www.hln.be/hln/nl/2884/Veldrijde ... enen.dhtml