Ik zou graag mijn man voor zijn kerst een deelname aan een mtb clinic cadeau willen doen. Hij rijdt nu ongeveer een jaar en heeft een 10-tal toertochten meegedaan, dus nog niet echt gevorderd.
Er zijn heel wat mogelijkheden dus ik vroeg me af of jullie al ervaring hebben met mtbclinics.be of Mikeys bike adventures of andere. Is het leerrijk om er aan mee te doen?
Vooral het downhillen is iets wat hij beter onder de knie wil krijgen...
MTB clinic
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Edlisjas
- Mountainbiker
Re: MTB clinic
Neem eens contact op met Rob Akkermans van bikeboutique.nl, ze hebben een mountainbikeschool. Ik weet wel niet of downhill in het lessenpakket zit.Unigirl wrote:Ik zou graag mijn man voor zijn kerst een deelname aan een mtb clinic cadeau willen doen. Hij rijdt nu ongeveer een jaar en heeft een 10-tal toertochten meegedaan, dus nog niet echt gevorderd.
Er zijn heel wat mogelijkheden dus ik vroeg me af of jullie al ervaring hebben met mtbclinics.be of Mikeys bike adventures of andere. Is het leerrijk om er aan mee te doen?
Re: MTB clinic
Na een tiental toertochten zou ik niet eens aan een DH cursus beginnen denk ik.Edlisjas wrote:Neem eens contact op met Rob Akkermans van bikeboutique.nl, ze hebben een mountainbikeschool. Ik weet wel niet of downhill in het lessenpakket zit.Unigirl wrote: Hij rijdt nu ongeveer een jaar en heeft een 10-tal toertochten meegedaan, dus nog niet echt gevorderd.
Maar idd, die http://mtb-school.com/site/mtb-school lijkt me wel iets om cadeau te doen.
- MC Staf
- Mountainbiker
Ja, kan zijn dat jullie 'bergafrijden' gewoon downhill rijden noemen he.. klinkt in ieder geval spectaculairder.. Het leek mij een beetje raar om een 'downhill downhill' cursus te geven aan iemand die amper 10 TT's heeft gereden.. Pretty onverantwoord zelfsUnigirl wrote:Ze bedoelt denk ik gewoon bergaf rijden jongens :)
Wat goed dat jij weet wat een dom meisje bedoelt...![]()
Staf
- kristof gilis
- Mountainbiker
Mtbclinics
Post by kristof gilis »
Kijk ook eens op mtbclinics.be Kris hertsens geeft die. Super gast en meervoudig Belgisch kampioen mtb bij masters. Geeft ook freeride clinics met Nico vink.