Zo 04/12/2011 Lokeren :: 13De Mtb Rit Lokeren Heiende
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTB Heidende
Heb vandaag stuk van VTT gedaan en gezien dat ze de route van vorig jaar omgekeerd hebben. Ligt op sommige stukken vrij modderig maar wat had je gedacht met hevige regen van de afgelopen dagen. Hopelijk morgenvroeg droog weer !!!!
vandaag de 52km gereden. Op men eentje. De conditie is nog niet goed, nog maar aan men 3de week bezig.
Het eerste deel was saai. Daarna vond ik dat het beterde, iets meer afwisseling. Ook nog een leuk speelbosje ertussen en wat modder tussendoor. Wel was er een probleem met de pijlen in aan de industriezone. zodat veel bikers het speelbos niet gehad hebben of nog een extra lus rond een fabriek deden.
Bevoorading was goed, pijlen ook.
Grtz
Het eerste deel was saai. Daarna vond ik dat het beterde, iets meer afwisseling. Ook nog een leuk speelbosje ertussen en wat modder tussendoor. Wel was er een probleem met de pijlen in aan de industriezone. zodat veel bikers het speelbos niet gehad hebben of nog een extra lus rond een fabriek deden.
Bevoorading was goed, pijlen ook.
Grtz
-
W.T.C.OOTJE
- Mountainbiker
Post by W.T.C.OOTJE »
Deze morgen als eerste gestart. Was reeds om 8 uur present, maar de inschrijvingen en de rit begonnen pas om 8u30. Onder druk van de lange rij wachtenden (een rij van zeker 50 man ) begonnen de organisatoren reeds om 8u15 in te scannen. Best maar, want ik was nogal gehaast daar ik 's middags nog naar een feest moest. Ik opteerde voor de kortste afstand (28). Tijdens het eerste deel werden lange stukken weg afgewisseld met lange stukken off-road. Vooral het deel net voor de bevoorrading vond ik best te pruimen. (zo'n 5 km off-road). Na de bevoorrading kwam er iets meer afwisseling. Een doorsteek door een weide, enkele kerkpaden en een bosje waar je zowat rond elke boom moet draaien. Gelukkig duurde dit laatste niet te lang want dit is echt mijn ding niet. De bepijling en het parcours was ok. De boterham met ei en spek was super. Voor de eerste keer in deze streek gereden en best tevreden. Om 9u45 terug en alle beschikbare parkeerplaatsen stonden vol. Er moet dus heel wat volk geweest zijn. Bedankt vanuit Sijsele.
Deze morgen nog eens de stalen ros van stal gehaald en me kostelijk geamuseerd. leuke stukken off road en enkele stukjes om wat terug jezelf te worden . Wat zijn onze windmolens toch knap. Geen enkele keer misreden. Aan de aankomst een lekkere boterham met eieren en spek een goe leffeken erbij. Wat kan een zondagmorgen toch mooi zijn.
Via de organisatie vernomen 1100 inschrijvingen. Knap. Doe zo verder
Via de organisatie vernomen 1100 inschrijvingen. Knap. Doe zo verder
- cherryman
- Mountainbiker
Was wel een pittig omwegje dat er velen gedaan hebben denk ikjend wrote:Wel was er een probleem met de pijlen in aan de industriezone. zodat veel bikers het speelbos niet gehad hebben of nog een extra lus rond een fabriek deden.
Door tijdsgebrek van schoonbroer en zware avond voordien toch maar gekozen voor de 28km, had graag iets langer gedaan, maar de benen wouden niet echt mee, dus achteraf gezien maar best. Leuke route aan een kant van lokeren waar ik normaal niet echt veel kom. De microbe heeft definitief toegeslaan hier
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
Vanuit lokeren vertrokken met ne maat voor de 52 ,daar nog wat volk tegengekomen en met 4 de 52 aangevat
Was niet veel technisch maar wa modder en da bosje om weer na een vlamparcours terug aan de start te staan met 25km/h gemiddeld ,das snel voor mij en hartslag 173 gemiddeld ,weeral te snel gereden
de modder is terug dus ik blij en overall vlot met de Furious Fred door gereden dus blijft hij liggen
Met een goede 62-63km terug thuis en we kunnen weer uitkijken naar volgende week
Was niet veel technisch maar wa modder en da bosje om weer na een vlamparcours terug aan de start te staan met 25km/h gemiddeld ,das snel voor mij en hartslag 173 gemiddeld ,weeral te snel gereden
de modder is terug dus ik blij en overall vlot met de Furious Fred door gereden dus blijft hij liggen
Met een goede 62-63km terug thuis en we kunnen weer uitkijken naar volgende week