Noordpool oversteken....FOUTURE wrote:Think EXTREME
sandman bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- hondahornet
- Mountainbiker
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Een Sandman als eerste vervoersmiddel voor het zero emission station Prinses Elisabeth op Antartica.
Kwestie van de volgende minister een extra attractie aan te bieden als hij op bezoek gaat.
(P.S. en ik die dacht dat afdalingen over een gletsjer al extreem waren)
Kwestie van de volgende minister een extra attractie aan te bieden als hij op bezoek gaat.
And we have a winner... maar 't is er zo "op" dat iemand je dat ingefluisterd moet hebbenBikingBrecht wrote:Een Sandman als eerste vervoersmiddel voor het zero emission station Prinses Elisabeth op Antartica.
- FOUTURE
- Mountainbiker
Ik heb geen woord gezegd ?!?pocoloco wrote: And we have a winner... maar 't is er zo "op" dat iemand je dat ingefluisterd moet hebben!!
Maar Brecht werkt voor Astra - het communicatiesysteem van de hulpdiensten... is Swooth HQ gebugd en zijn die bugs geconnecteerd op Astra ?
Nu ben ik toch wel echt curieus...
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
pocoloco wrote:And we have a winner... maar 't is er zo "op" dat iemand je dat ingefluisterd moet hebbenBikingBrecht wrote:Een Sandman als eerste vervoersmiddel voor het zero emission station Prinses Elisabeth op Antartica.
(P.S. en ik die dacht dat afdalingen over een gletsjer al extreem waren)!!
Gewoon pure gok !
Allez, toch ook wel wat logisch nagedacht. Qua sportiviteit en/of waaghalzerij was hier - mijn inziens - alles gezegd. Dus moest ik het extreme ergens anders zoeken. ... Daar waar het meeste sneeuw en ijs ligt misschien ???
- FOUTURE
- Mountainbiker
Er floot gisteren toch steeds iets in mijn oor als ik te dicht bij de lamp ging staan....
OK, ik zoek waarschijnlijk spijkers op laag water - maar de concurrentie luistert soms mee
Over spijkers gesproken - en spijkerbanden - is het theoretisch mogelijk om plat te rijden op Antarctica ?
Geen doorns, geen stenen, geen glas, geen Gordel-duimspijkers... zelfs geen bijgeknipte klauwen van ijsberen
OK, ik zoek waarschijnlijk spijkers op laag water - maar de concurrentie luistert soms mee
Over spijkers gesproken - en spijkerbanden - is het theoretisch mogelijk om plat te rijden op Antarctica ?
Geen doorns, geen stenen, geen glas, geen Gordel-duimspijkers... zelfs geen bijgeknipte klauwen van ijsberen