Zo 04/12/2011 Beerst :: Westhoek MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Als jullie een apprt topic openen over het reilen en zeilen van de erica bikers heb ik daar geen probleem mee.
En ik kan echt wel lachen hoor.
Maar twee paginas gezever over wat jullie doen de zondag hoeft hier niet op. Ik kijk niet naar mtb toertochten om te weten dat er ene in zijn bloten een fotoke gaat nemen.
Ik lach me echt rot :-D :-D :-D
moddereter
Mountainbiker

Post by moddereter »

Heb gisterenavond toevallig de voorzitter gezien. Ze hadden deel uitgepijld en de bosstroken en private stroken lagen nog altijd droog (Enkel een beetje vochtig). De broeken zullen dit jaar niet overstromen en het is enkel het bovenlaagje dat beetje nat ligt.
Zullen ze daar nu eindelijk ne keer geluk hebben met het weer?
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

mag er inzakken tot aan m'n knieen rijden doe ik in Beerst :-D :-D die mannen zie je ook overal
Voetje
Mountainbiker

Post by Voetje »

ik kom ook zeker af.
waar kan u inpikken op het parcour in valso.
zal anders betalen dat ik passeer in beerst.
en welke pijlen zjn het eigenlijk aub.

volgende week de tocht in zarren in het hele nieuwe parour.
zeker allemaal afkomen he.
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

den willy wrote:Als jullie een apprt topic openen over het reilen en zeilen van de erica bikers heb ik daar geen probleem mee.
En ik kan echt wel lachen hoor.
Maar twee paginas gezever over wat jullie doen de zondag hoeft hier niet op. Ik kijk niet naar mtb toertochten om te weten dat er ene in zijn bloten een fotoke gaat nemen.
Ik lach me echt rot :-D :-D :-D

Man , Man , sorry !
Kzal nooit meer doen hoor .
Is er nog andere info :P
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

man, man, een wonder is geschied. 't Zal droog blijven op de rit in Beerst :bounce: :bounce:
We verheugen er ons al op :lol:
Last edited by amateur-biker on Sun 04 Dec 2011 00:13, edited 1 time in total.
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Vrouwtje heeft een weekend geboekt :bounce: :bounce: maar moet wel met spijt in het hart deze prachtorganisatie van mijn clubmakkers aan mijn neus laten voorbij gaan #-o #-o .
'k zou zeggen aan allen die nog moesten twijfelen, allen daarheen is echt een toporganisatie =D> =D>
Vrouwtje heeft beloofd om volgend jaar weer een weekend te boeken, maar dan niet in deze periode :-D :-D .

Aan allen veel bikegenot gewenst in BEERST

See You All

Groeten uit een winderig Zeeland

Pompierke
finneman
Mountainbiker

Post by finneman »

Het weer zal al bij al nog meevallen,de mannen van WTC-Zarrenhof zullen er ook bij zijn.
niki
Mountainbiker

Post by niki »

morgen ook aanwezig
RACEKONIJN
Mountainbiker

BEERST IS ER KLAAR VOOR

Post by RACEKONIJN »

[/b]Beste mountainbike vrienden, BEERST is er klaar voor !!
De afgelopen jaren hadden we steeds pech met de slechte weersomstandigheden, nu gaan we er wellicht juist aan ontsnappen.
Het parcours is volledig afgewerkt, morgenochtend om 6 uur nog een laatste check, alles is wat vochtig dus ideaal want geen stof.... !!!!!!!
De zaal is aan het opwarmen, de frigo's zijn gevuld, de gratis stalenpakketjes liggen klaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot morgen voor de 22ste editie van de Westhoekmountainbiketocht , inschrijven tot 11 uur !!!!!
Opgelet : wegens werkzaamheden in het dorp raden wij u aan te parkeren langs de hoofdbaan Beerst-Torhout (Wijendalestraat).
Op elk moment bent u slechts een 200 tal meter van zaal "Ter Zaele'.
Tot morgen .
Post Reply