wat is er belachelijk aan die wielen?zefii wrote:nu ander wielen.. vind het beetje belachelijk zicht zo...
Schoon fietske
Post by mountain-biker »
Knappe fiets manxxbeemerxx wrote:Eerlijk gezegd vind ik dat zeker geen brolwielen want ben er heel content van.
alle wielen onder de 300 euro lopen heel wrss op lagers.. wat de wielen al niet super maakt... en ze wegen +-1900gr ... waarom xx steken dan ? das als rijden met een renault clio met 500pk.. overbodig ? ik zeg gewoon andere wielen, en dan is hij al op punt(maar ben geen cube lover)dejos^^ wrote:zwansde gy na een pak ofwazefii wrote:brolwielen...DaVinci wrote: wat is er belachelijk aan die wielen?
Schoon fietske![]()
dus alle wielen onder de 300 € zijn brol ?
ale vooruit de meester heeft gesproken
de grammen kunnen me niet de volle 100% schelen... het is de kwaliteit van de naaf en de stijfheid van de wielen.. daarom verkies is een handgespaakt setje op m'n nieuwe mtb.. ik weet dat ik ook op mijn gewicht moet letten.. ben ik mee begonnen, tgaat mij hier niet om de xx groep, maar kvind het beetje overdreven met die wielen... (das MIJN mening) dat andere mensen dat goed vinden is voor mij geen probleem.. en als we dan toch praten over kwaliteit(een goeie set wielen gaat langer mee dan je fiets) bij deze.. mooie upgrade dus en veel plezier, geen zin om hier de zoveelste discussie te starten, ieder zijn mening..RVH wrote:Zefii ik ben het daar niet mee eens hoor, die wielen kunnen ook perfect bollen, het gaat tenslotte om veel lagere snelheden dan in het wegwielrennen waar je wel iets meer profijt kan halen.
Als je dan toch zo op die grammetjes ziet geef ik persoonlijk de voorkeur aan je conditie aanscherpen en op je voeding letten, scheelt waarschijnlijk meer dan 500 gram, niet ?![]()
Ik heb vroeger op de weg altijd op lagers gekoerst en reed steeds men prijzen, velen op betere wielen gingen zelden of nooit lang de prijzenkassa na de koers![]()
Er bestonden toen ook al zogenaamde veel betere mavic naven, maar ik zei al wat men voorkeur geniet.
Post by gunther.kint »
zefii wrote:brolwielen...DaVinci wrote:wat is er belachelijk aan die wielen?zefii wrote:nu ander wielen.. vind het beetje belachelijk zicht zo...
Schoon fietske