Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kevindv
Mountainbiker

Post by Kevindv »

blade wrote:
Kevindv wrote:Wa uur wordt er dan eigenlijk afgesproken en waar, om naar Bornem te gaan rijden.
Niet dat ik zal kunnen volgen,
maar misschien gewoon ook al om eens kennis te maken.
nie kunnnen volgen zegt gij [-X ik kan da :lol: en als ge erbij zijt om mee te rijden, dan moeten wij alles geven om zelf erbij te blijven :lol: aja dat word elke zondag gezegd ze in ons groepke :wink: het gaat nie vandaag mannen, dus op mij nie wachten :lol: dus geen paniek ze, gewoon meerijden moet ge doen, wij wachten altijd op mekaar ze, juist op sommige stukken, bos en crossparcours :drunk: dan zijn er sommige mannen efkes weg :wink: dus tot zondag mannen
Ik rij nog maar sinds dit winterseizoen met de mtb, dus macht moet ik nog kweken om te stoempen in het veld.
Nee hoor ik ben ni iemand die als ik voel da het goe gaat, er een patat op geef zoda er niemand kan volgen, maar geloof mij, kdenk ni da da nu al zou kunnen.
Kga allesinds proberen om tegen 8u aan de malheur te zijn.
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

erwin.91 wrote:
el stevo wrote:Het is 17km van grembergen naar bornem, dat is eigenlijk minder als vorige week naar haasdonk :lol: maar om kwart na acht aan de start #-o dan moet je toch wel al heel vroeg de baan op hé erwin...
Ik ga in ieder geval mee naar bornem, maar zie nog hoe ik er geraak
Van bij mij is da ongeveer 12km, dus ik vertrek ten laatste om 7.35u.
Zo vroeg is da nu ook weer niet hè.
tsja dan heb ik eigenlijk geen excuses meer. Ik zal tegen 7u15 proberen mijne stal te verlaten om tijdig bij jou te zijn. Nog kandidaten?
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

el stevo wrote:
erwin.91 wrote:
el stevo wrote:Het is 17km van grembergen naar bornem, dat is eigenlijk minder als vorige week naar haasdonk :lol: maar om kwart na acht aan de start #-o dan moet je toch wel al heel vroeg de baan op hé erwin...
Ik ga in ieder geval mee naar bornem, maar zie nog hoe ik er geraak
Van bij mij is da ongeveer 12km, dus ik vertrek ten laatste om 7.35u.
tsja dan heb ik eigenlijk geen excuses meer. Ik zal tegen 7u15 proberen mijne stal te verlaten om tijdig bij jou te zijn. Nog kandidaten?
Ok, is goe.
Kristof rijd ook mee met de fiets.
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

erwin.91 wrote:
el stevo wrote:
erwin.91 wrote: Van bij mij is da ongeveer 12km, dus ik vertrek ten laatste om 7.35u.
Ok, is goe.
Ga ook met de fiets naar ginder, zal tegen 7u30 tot bij u komen.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ik ga passen morgen mannen, ik ben nie goe ze :cry: hoofdpijn en mijn maag enz... :-?
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Eagle Stijn wrote:
erwin.91 wrote:
el stevo wrote: tsja dan heb ik eigenlijk geen excuses meer. Ik zal tegen 7u15 proberen mijne stal te verlaten om tijdig bij jou te zijn. Nog kandidaten?
Ok, is goe.
Ga ook met de fiets naar ginder, zal tegen 7u30 tot bij u komen.
Ok, tot morgen :wink:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ik heb hier precies al veel gemist, af en toe rij ik al eens terug met de mtb naar het werk en ga zo'n 3a 4x per week lopen. Geen last meer in de knie, nu nog tijd hebben om in het weekend nog eens mee te gaan hé.

De groeten aan iedereen in elk geval. Moet dringend mijn epic nog eens kuisen, is al zo'n 4 maand geleden vrees ik. :roll:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Yoo de mannen !

Hopelijk heeft iedereen zin in de thuisrit van zondag. Het zal er alleszins pittig bijliggen smeer de benen alvast in :-D

Wie vrijdag zin heeft in een opwarmer'ke is welkom me te vergezellen op de nachttocht van Londerzeel. (zie http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=98330 )

Let me know :P
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

flaming_jakke wrote:Yoo de mannen !

Hopelijk heeft iedereen zin in de thuisrit van zondag. Het zal er alleszins pittig bijliggen smeer de benen alvast in :-D

Wie vrijdag zin heeft in een opwarmer'ke is welkom me te vergezellen op de nachttocht van Londerzeel. (zie http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=98330 )

Zondag, ok :bounce:

Londerzeel, pas ik.

'kzal hier maar direct een voorstel doen ivm Zondagrit,
ik ga met de fiets en stel voor afspraak 8.15u aan de inschrijving.
Laat maar horen he mannen of dit ok is :wink: .
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

erwin.91 wrote:
flaming_jakke wrote:Yoo de mannen !

Zondag, ok :bounce:

Londerzeel, pas ik.

'kzal hier maar direct een voorstel doen ivm Zondagrit,
ik ga met de fiets en stel voor afspraak 8.15u aan de inschrijving.
Laat maar horen he mannen of dit ok is :wink: .
8u15 is dik in orde voor me ... ik zal er zijn :-D

Ah ja ... zaterdag is er eveneens een testdag voorzien bij Daan. Ik heb niet de tijd te gaan, maar had wel zin de Superfly 100 aan de tand te gaan voelen #-o
Post Reply