Za 10/12/2011 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Windkliever
Mountainbiker

Za 10/12/2011 Mol-Centrum

Post by Windkliever »

Op zaterdag 10 december organiseren we onze jaarlijkse MTB-tocht voor de 21e maal.
Iedereen welkom, indien vragen tracht ik ze hier zo snel mogelijk te beantwoorden.
TGV
Mountainbiker

Begin

Post by TGV »

kan er al ingeschreven worden voor 10.00 u (bv. 9.30 u)?
Windkliever
Mountainbiker

Re: Begin

Post by Windkliever »

TGV wrote:kan er al ingeschreven worden voor 10.00 u (bv. 9.30 u)?
U kan dan al starten, maar we zijn dan wel nog de controle van de afpijling aan het doen.

De voorbije jaren worden gelukkig niet veel pijlen verwijderd/verplaatst, dus in principe is het geen probleem.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Re: Za 10/12/2011 Mol-Centrum

Post by Ghost-biker »

Windkliever wrote:Op zaterdag 10 december organiseren we onze jaarlijkse MTB-tocht voor de 21e maal.
Iedereen welkom, indien vragen tracht ik ze hier zo snel mogelijk te beantwoorden.
Welk parcour mag ik hier verwachten? Grotendeels bloso, of gaan jullie een andere richting uit.
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Bij een beetje deftig weer: Present!
Windkliever
Mountainbiker

Post by Windkliever »

Ghost-biker wrote:
Welk parcour mag ik hier verwachten? Grotendeels bloso, of gaan jullie een andere richting uit.
We zijn inderdaad een beetje gebonden aan het BLOSO-parcours, kwestie van alle aanvragen goedgekeurd te krijgen :(
Trekboy
Mountainbiker

Post by Trekboy »

Kan er vroeger gestart worden ?
Trekboy
Mountainbiker

Post by Trekboy »

:bounce:
Windkliever
Mountainbiker

Post by Windkliever »

Trekboy wrote:Kan er vroeger gestart worden ?

Normaal geen probleem, we zijn dan nog wel de laatste controle van de bepijling aan het doen, maar vanaf omstreeks 0930 verwacht ik geen problemen meer (tenzij er natuurlijk massaal pijlen verwijderd zijn. De laatste jaren was dit echter geen probleem meer)
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Windkliever wrote:
Ghost-biker wrote:
We zijn inderdaad een beetje gebonden aan het BLOSO-parcours, kwestie van alle aanvragen goedgekeurd te krijgen :(
Mogen we nog een update van het parcours verwachten?
Vorige Zaterdag hier ook geweest en toen lag het er serieus vettig bij. (Ben toen wel laat vertrokken, dus was er al menig biker over het parcours geweest. Alleen het stuk van de galbergen lag nog redelijk goed maar hier komen jullie niet denk ik.)
En dat zal met die regen die er valt en nog gaat vallen nie beter op worden denk ik.
Maar ik ben in elk geval present, geen zin om helemaal naar Houthalen te rijden als er kortbij ook een toerke is.
Post Reply