Was het dat inschrijvingspapiertje,dan staat mijn naam er helaas niet op,want wie vult dat in als je inschrijft met een VWB-kaart hé,het dient toch alléén ter kontrole dat je betaalt hebt,als dat zo was,diende men dat wel even te zeggen.
Za 26/11/2011 Maasmechelen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
hoe werd die tombola eigenlijk getrokken,ik bedoel met welke referentie?
Was het dat inschrijvingspapiertje,dan staat mijn naam er helaas niet op,want wie vult dat in als je inschrijft met een VWB-kaart hé,het dient toch alléén ter kontrole dat je betaalt hebt,als dat zo was,diende men dat wel even te zeggen.
hallo Frits,
Je hebt een bijzonder mooie film ineen geknutseld. Proficiat. Voor diegenen die de toertocht gereden een mooi initiatief om het thuisfront mee te laten genieten ( en jaloers te maken ) en diegenen die thuis zijn gebleven te overtuigen volgend jaar toch langs te komen.
Bedankt, ik heb er van genoten dit te kunnen bekijken !
(met welk materiaal wordt zo iets gefilmd ? bijzonder goede beeldkwaliteit ! )
Je hebt een bijzonder mooie film ineen geknutseld. Proficiat. Voor diegenen die de toertocht gereden een mooi initiatief om het thuisfront mee te laten genieten ( en jaloers te maken ) en diegenen die thuis zijn gebleven te overtuigen volgend jaar toch langs te komen.
Bedankt, ik heb er van genoten dit te kunnen bekijken !
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
downhill wrote:hallo Frits,
Bedankt, ik heb er van genoten dit te kunnen bekijken !![]()
![]()
hoi bedankt voor de "lofzang".
Dit is gefilmd met een DriftHD170",het belangrijkste is toch het "knipwerk" achteraf,waar ook de meeste tijd in zit,want om zo iets van 16min. te realiseren zit je al gauw een uurtje of 5 aan je pc!
En wat die beeldkwaliteit betreft,het origineel is nog dubbel zo scherp,want op vimeo mag je bestand maar 500Mb zijn,terwijl het origineel 795Mb is,en dus naar beneden moet gehaald worden,met wat verlies als gevolg.
Ben vandaag mijn prijs gaan afhalen,amai was content,een prachtige tocht gereden en dan ook nog een volgeveerd MTB-frame winnen,ge zou voor minder happy zijn,ene dikke merci voor de organisatie en tot volgend jaar, in de zomer naar Baneux en in de winter in Maasmechelen zoals elk jaar,gr ZEPPI.
WTC DE TORENTRAPPERS VOORSHOVEN
WTC DE TORENTRAPPERS VOORSHOVEN