Ook WTC Jabbeke wenst hun oprechte deelneming aan te bieden bij het overlijden van jullie voorzitter, veel sterkte.wilddog wrote:De Ieperse Platte tubisten zouden normaal ook starten, maar deze middag bericht gekregen van het overlijden van onze voorzitter Ludo Denys. De begrafenis zaterdag krijgt nu voorrang.
Za 03/12/2011 Sint-Joris / Beernem :: 18De V.T.T. De Lattenk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
aartrijkenoare
- Mountainbiker
Post by aartrijkenoare »
-
m-biker
- Mountainbiker
- Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride
i-Mac, ik denk dat je best naar de start kan rijden, want het parkoers gaat hoofdzakelijk de andere richting uit (tenzij het werd gewijzigd). Hoe laat vertrekken jullie? Ik ga alvast ook heen en terug met de fiets...i-Mac wrote:We komen vanuit Brugge met de fiets. Maar we zouden graag al eerder inpikken op het parkoer. Waar kunnen we dat eventueel doen?
-
breydelzoon k
- Mountainbiker
Post by breydelzoon k »
ook de leden van wtc De Breydelzonen Assebroek Brugge bieden hun deelneming aan bij het overlijden van jullie voorzitter.wilddog wrote:De Ieperse Platte tubisten zouden normaal ook starten, maar deze middag bericht gekregen van het overlijden van onze voorzitter Ludo Denys. De begrafenis zaterdag krijgt nu voorrang.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
ik ben hier vorig jaar ook komen bollen,was wel 200km van mijn thuis,maar het was toch de moeite door dat er veel sneeuw lag op het parcours,zie hier een filmverslagje van toen:
ps:het is nog met mijn vorige camera gefilmd,vandaar de mindere kwaliteit.
ps:het is nog met mijn vorige camera gefilmd,vandaar de mindere kwaliteit.
- lattespletter
- Mountainbiker
Post by lattespletter »
Hoi bikers
Bijna volledig gepijld, morgen nog de lussen aan elkaar weven zodat jullie niet verkeerd rijden.Parcour ligt er zo goed als droog bij, het beetje regen van vandaag is weggezogen door de droge bos-en zandgrond.
Morgen een laatste check-up en hopelijk blijft de regen een beetje achterwege, maar met een zuchtje wind droogt alles zeer vlug op.
Salu and see you on saterday
Bijna volledig gepijld, morgen nog de lussen aan elkaar weven zodat jullie niet verkeerd rijden.Parcour ligt er zo goed als droog bij, het beetje regen van vandaag is weggezogen door de droge bos-en zandgrond.
Morgen een laatste check-up en hopelijk blijft de regen een beetje achterwege, maar met een zuchtje wind droogt alles zeer vlug op.
Salu and see you on saterday