Nog geen Wakkere (kenny) Bakkerke toestanden op men bakkerij of zo maar toch na 6maand bezig zijn met Trial ben ik tot volgende resultaat gekomen. Enjoy.
Verwacht geen spektakel Jumps e
Greetzzz
Stefaan
Post by den wakkere bakker gits »
Post by mountain-biker »
Ik heb deze topic pas voor de eerste keer bekeken en ben van de eerste 2 filmpjes naar de laatste 2 gegaan en moet zeggen knap,zeer duidelijke vooruit gang merkbaar.den wakkere bakker gits wrote:kort maar wel eentje waar ik fier op ben.
ben nu dacht een 7a8maand bezig ermee de ene week al intensiever dan de andere maar idd oefenen tot het lukt en dan verder oefenen tot het altijd lukt. En daarna onderhouden want zie daj terug moet herbeginnen.***G*** wrote:Ik heb deze topic pas voor de eerste keer bekeken en ben van de eerste 2 filmpjes naar de laatste 2 gegaan en moet zeggen knap,zeer duidelijke vooruit gang merkbaar.den wakkere bakker gits wrote:kort maar wel eentje waar ik fier op ben.
![]()
![]()
Vind het heel knap dat ze zoveel geduld kunnen op brengen om een bepaalde trick aan te leren want dit is toch wel heel veel oefenen en trainen denk ik en vaak op je bek gaan,mooi mooi doe zo verder
Post by mountain-biker »