beginnen met trial biken

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Nog geen Wakkere (kenny) Bakkerke toestanden op men bakkerij of zo maar toch na 6maand bezig zijn met Trial ben ik tot volgende resultaat gekomen. Enjoy.
Verwacht geen spektakel Jumps e :wink:

Greetzzz

Stefaan
2roots
Mountainbiker
Location: - Cannondale Chase II - specialized Big hit - Commencal - V4 ESSENTIAL 2015-

Post by 2roots »

tof tof , duidelijk wat progressie & plezier! :P
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

kort maar wel eentje waar ik fier op ben.
mountain-biker
Mountainbiker

Post by mountain-biker »

Knap , respect dat ge daar aan begint 8)
Heb daar ook altijd een zwak voor gehad , echter nooit van gekomen om eindelijk zelf eens te beginnen en nu ... , tja , je word ouder hé :(

Als ge de gebroeders Belaey ziet .. Net alsof ze beter trial doen dan wandelen :lol:

Grtz , Mountain-biker .
den wakkere bakker gits
Mountainbiker

ik ben der 37 dus nooit te oud e
en in onze club zijn we er met drie aan begonnen
1 van 49j en 1 van 50j
:lol: :lol:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker

http://s238.photobucket.com/albums/ff16 ... al%20bike/

foto's van de les in Aalter gisteren
***G***
Mountainbiker

Post by ***G*** »

den wakkere bakker gits wrote:kort maar wel eentje waar ik fier op ben.
Ik heb deze topic pas voor de eerste keer bekeken en ben van de eerste 2 filmpjes naar de laatste 2 gegaan en moet zeggen knap,zeer duidelijke vooruit gang merkbaar. =D> =D> =D>

Vind het heel knap dat ze zoveel geduld kunnen op brengen om een bepaalde trick aan te leren want dit is toch wel heel veel oefenen en trainen denk ik en vaak op je bek gaan,mooi mooi doe zo verder =D>
den wakkere bakker gits
Mountainbiker

***G*** wrote:
den wakkere bakker gits wrote:kort maar wel eentje waar ik fier op ben.
Ik heb deze topic pas voor de eerste keer bekeken en ben van de eerste 2 filmpjes naar de laatste 2 gegaan en moet zeggen knap,zeer duidelijke vooruit gang merkbaar. =D> =D> =D>

Vind het heel knap dat ze zoveel geduld kunnen op brengen om een bepaalde trick aan te leren want dit is toch wel heel veel oefenen en trainen denk ik en vaak op je bek gaan,mooi mooi doe zo verder =D>
ben nu dacht een 7a8maand bezig ermee de ene week al intensiever dan de andere maar idd oefenen tot het lukt en dan verder oefenen tot het altijd lukt. En daarna onderhouden want zie daj terug moet herbeginnen.

Thanks
RB
Mountainbiker

Post by RB »

leuk om te weten dat er nog andere mensen zijn die aan trial doen. Ik ben hier een tijdje geleden ook mee begonnen en ik kan het alleen maar iedereen aanraden. Het geeft enorm veel voldoening als iets dat eerst onmogelijk leek plots mogelijk wordt. Ook vind ik het een zeer complete sport, waar techniek en kracht mooi gecombineerd worden. Vooral het fysieke aspect wordt volgens mij vaak onderschat.

keep it up :-D
mountain-biker
Mountainbiker

Post by mountain-biker »

Ik krijg er ook meer en meer goesting in .
Een paar vraagjes ..
Hoe weet je welke maat van fiets je nodig hebt , 20"/24" etc ?
Ik vind Monty-Bikes van +/- €500 , is dat iets voor een (NOT-Extreme) amateurke voor wat te spelen (lees: sukkelen ;-) ) ?
Of welk bedrag kan/moet je best -minimum- spenderen om meteen iets degelijks te hebben zonder dat je erna 3 x hetzelfde bedrag nog eens moet uitgeven aan stukken ?

Thanks !

Grtz , Mountain-biker .
Post Reply