diest

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Post Reply
hekkes
Mountainbiker

diest

Post by hekkes »

Bikers, ik ben van plan nu zondagmiddag het volledige parcours van Diest te gaan rijden. Kan iemand me hier iets meer over vertellen? Waar start ik best om het volledige parcours te doen (48km?), wat moet ik dan volgen, staan alle pijltjes er nog, ....
R.D.
Mountainbiker
Location: Grand Canyon CF SLX 9.9 SL '15, Rotwild R.R1HT '11 custom

Post by R.D. »

http://www.mtbroutes.be/route.aspx?id=17
Sporthal Karteria

Enkele maanden geleden nog gereden. Bepijling toen niet overal duidelijk of zelfs verdwenen.
Ruime parking aan vertrekpunt. Is geen BLOSO route, dus niet de vertrouwde pijltjes.
hekkes
Mountainbiker

Post by hekkes »

R.D. wrote:http://www.mtbroutes.be/route.aspx?id=17
Sporthal Karteria

Enkele maanden geleden nog gereden. Bepijling toen niet overal duidelijk of zelfs verdwenen.
Ruime parking aan vertrekpunt. Is geen BLOSO route, dus niet de vertrouwde pijltjes.
Jammer, toch bedankt voor de info!
tim007
Mountainbiker

Post by tim007 »

Heb de vaste route gebruikt om te zien wat ik waard ben als absolute beginneling (nog nooit op een MTB gezeten) en heb geen enkel probleem gehad met de bepijling (met het op de adem trappen net iets meer :wink: ). Vermits ik recent ben begonnen kan ik natuurlijk niet oordelen over de commentaren in de zomermaanden.
***G***
Mountainbiker

Post by ***G*** »

tim007 wrote:Heb de vaste route gebruikt om te zien wat ik waard ben als absolute beginneling (nog nooit op een MTB gezeten) en heb geen enkel probleem gehad met de bepijling (met het op de adem trappen net iets meer :wink: ). Vermits ik recent ben begonnen kan ik natuurlijk niet oordelen over de commentaren in de zomermaanden.
Geen problemen met de bepijling?? Dan hebben de diestse MTB clubs de handen uit de mouwen gestoken waarschijnlijk om de route weer in orde te maken want in de zomer was die ronduit slecht te noemen. Het had meer iets van een zoektocht als je de route niet van buiten kent zoals ik. Dit kan ik alleen maar toe juichen want de route op zich is zeer knap =D> =D>

Dan zal ik in het kort weer present zijn... :bounce: :bounce:
tim007
Mountainbiker

Post by tim007 »

1 correctie, links afdraaien aan het treinspoor van Schaffen om naar de fietsersbrug richting Halve Maan te rijden - hier staat geen bepijling maar had dit op voorhand al ergens op het formum gelezen, voor de rest is alles duidelijk afgepijld.
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Ter info, er bestaat al een topic over Diest

Vanaf heden wordt/is Diest ook een Bloso parcours
Op het moment zijn de technische diensten bezig met de nieuwe palen en pijlen te hangen
Officiele opening waarschijnlijk in maart
Met aansluitingen op Bekkevoort, Scherpenheuvel, Lummem en Halen
De 4 Diestse MTB clubs blijven het onderhoud uitvoeren :-D
***G***
Mountainbiker

Post by ***G*** »

Beny wrote:Ter info, er bestaat al een topic over Diest

Vanaf heden wordt/is Diest ook een Bloso parcours
Op het moment zijn de technische diensten bezig met de nieuwe palen en pijlen te hangen
Officiele opening waarschijnlijk in maart
Met aansluitingen op Bekkevoort, Scherpenheuvel, Lummem en Halen
De 4 Diestse MTB clubs blijven het onderhoud uitvoeren :-D
Men excuses ik anwoorde gewoon,misschien kunnen de modjes een slotje leggen op deze???

Een dikke duim voor Bloso en de 4 Diestse MTB clubs... =D> =D> =D>
Post Reply