Raffie wrote:heb deze avond van een van onze andere fotografen ook nog wat foto's binnengekregen : 11.1 Gb oftewel 3.212 foto's ...![]()
ik zal ze zo snel als ik kan uploaden. hopelijk ontploft mijne pc niet
Nog "maar" 540 foto's staan online!
Post by sacapuntas »
Raffie wrote:heb deze avond van een van onze andere fotografen ook nog wat foto's binnengekregen : 11.1 Gb oftewel 3.212 foto's ...![]()
ik zal ze zo snel als ik kan uploaden. hopelijk ontploft mijne pc niet
+1MC Jo wrote:+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1Becky Bike wrote:@ catwomen: 't verbaast me ook vaak als ik de commentaar op toertochten lees, dat mensen kritiek hebben op de bevoorrading. Het lijkt wel alsof sommigen daar het meeste belang aan hechten: 's ochtends niet ontbijten en dan op een TT hun buikje willen rondeten en tegelijk ook al een middagmaal willen uitsparen. Beetje water/frisdrank en wafels vind ik persoonlijk voldoende; t gaat tenslotte om het MTB-en.cat woman wrote:'t Is opvallend dat er velen gaan mtb-en om hun buikje goed rond te kunnen eten. Daar heb ik van de 12 jaren die ik gemounainbiked heb, nog nooit om gegeven. Bij de een is 't overvloediger dan bij de ander, maar dat is volgens mij onbelangrijk als je van mtb houdt ! Kom geef toe, al bij al is het dit seizoen al een waar festijn geweest om te mtb-en, niemand roept om moddertoestanden zoals Sven Nys ze graag heeft in het veldrijden. In ieder geval iedereen enorm bedankt voor de massale opkomst![]()
anderen klagen dan weer over het feit dat ze niet kunnen doorvlammen omdat minder snelle bikers hen "hinderen". Vergeet niet dat iedereen heeft betaald en dus evenveel recht heeft om gebruik te maken van het parcours. Als ik merk dat er een snellere biker achter me rijd, ga ik aan de kant vanzodra het kan (in de meeste gevallen krijg je dan wel een "dank u"). Als ik zelf in het wiel rij van iemand die minder snel rijdt, wacht ik geduldig tot op het moment ik hem/haar voorbij kan. Ik begin zeker niet te roepen zoals wel eens gebeurt. Beetje hoffelijkheid en een bedankje maakt de rit zoveel toffer. Bikers die volledig ongehinderd willen MTBen, doen beter niet mee aan tt's.
nog anderen hebben vaak kritiek op parcours (te veel asfalt, te weinig off-road, ...); van de meeste tt's vind je op internet een goede beschrijving met hoogtemeters, percentage off-road en dergelijke. Je weet dus waaraan je je ongeveer kan verwachten. Als de beschrijving je niet aanstaat, kies je best een andere tt of ga je trainen op een parcours dat meer aansluit bij je verwachtingen. Niet teveel kritiek dus op de organisatoren die vaak enorme inspanningen leveren zodat wij onze geliefde sport kunnen beoefenen.
Roosdaal was mijn 26e toertocht waaraan ik in 2011 deelnam en ik moet zeggen dat ik me op iedere tocht heel goed geamuseerd heb. Elke tocht is weer anders en dat maakt het net zo tof ! Bedankt aan alle tt-organisatoren, zij geven ons de kans om -ieder op zijn niveau - van deze toffe sport te genieten !!
Gij lijkt mij nen toffen met de juiste ingesteldheid. Met u wil ik wel eens een ritje rijden!!
Eigenaardig vind ik dat ! Op die plaats had men vooraf de keuze tussen "moeilijk" en "gemakkelijk" . Blijkbaar kiest men voor "moeilijk" en wil men dan toch een gemakkelijker weg door over iemand zijn privé te rijden......Inderdaad, op het ogenblik dat ik in dit baantje passeerde waren er ook heelwat bikers die er gewoon voor kozen om door de wei te rijden. Eigenaar kwam net roepend aangelopen om er voor te zorgen dat men van zijn eigendom zou blijven.