Ik ben zondag ook gaan rijden in Kalmthout. Na +/- 35km een papegaai tegengekomen. Ik vroeg hem: "ben jij de Strammermax?", hij zei snel "Neen" en schoot weg, ik kon hem niet meer volgen...welke papegaai was dat?
Grtz
Tom
PS Was ook wat teleurgesteld in deze toertocht, zie ook mijn verslagje bij de toertocht
Er waren meerdere Papegaaien in Kalmthout. Als het een snelle was, misschien cracra of Sammy. Bij deze laatste is pas de ooievaar langs geweest!
Newsflashke voor volgend weekend.
zaterdag 26/11/2011: Sint-Job-in-'t-Goor (25-45 km) of Maasmechelen (24-34-44-55 km) of helemaal nikske! Onder groot voorbehoud wegens nog veel werk dat maar blijft liggen! Het zal dus eerder nikske worden!
zondag 27/10/2011: Arendonk (25-45 km) of Loenhout (25-50 km) of Zandhoven (16-33-40 km) of Deurne bij Diest (26-35-46 km) of Neerpelt (10-20-30-40 km) of Scherpenheuvel (15-27-36-48 km) of Woensdrecht (NL)(25-45 km) of Prinsenbeek (NL)(28-45 km)
Veel keuze op deze zondag! Maar Woensdrecht is de max! En dat zal het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook worden. Ik weet nog niet of ik met de bike naar ginder rijd. Want ik moet om 16.00 u in Hoogstraten gaan werken!
Storingsdienst controls.
Geen toer op verplaatsing dus. Jammer. Anders was 't ongetwijfeld Woensdrecht geworden.
Misschien die van Loenhout; passeert hier ongetwijfeld zowat door mijnen hof. Meen daarstraks pijltje te hebben zien hangen aan de "Luyckx', in de Abdijlaan.
Volgende week, ??? Pecrot als kanshebber.
Vandaag dus Woensdrecht.
Samen met Sik vertrokken en net voor ons Strammermax.
Gisteren was ik nog 35 km op de baan gaan rijden en steendood aangekomen + beentjes vandaag wisten er nog van. Dat beloofde geen goeds.
Het volgehouden tot iets tussen de 30 en 35 km daarna ging het licht uit. Alleen een dikke madam kunnen inhalen, zelfs de klein mannen van 6 jaar reden mij eraf op de rechte stukken .
Het viel wel op dat zelfs met een platte batterij ik beter door de techische stukjes geraakte dan veel deelnemers, de meeste baanmannen zeker?
Nog wat blijven plakken in het café en cola + icetea gedronken, niet mijn gewoonte maar opladen van de batterij moet ergens mee gebeuren hé.
Ferm toerke, altijd trouwens die van scirrocco.
Hopelijk gaat mij fysiek gesukkel rap voorbij, dit was niet leuk meer.
Ik was van dienst afgelopen weekend, en ben dan maar kort bij huis, in Loenhout gaan kijken.
42 km ipv 50 (met de verplaatsing heen/terug toch nog 60), onvoldoende bevoorrading, en slechts 2 tech. stukjes.
Was voor mij gewoon een fietstocht, geen MTB-tocht.
Deze week is zeer triest geëindigd gisteren. Kort na schooltijd is hier in Hoogstraten een kind van tien uit het vijfde leerjaar gestorven toen het onder de wielen van een vrachtwagen terechtkwam, ondanks stapvoets verkeer! Op vrijdag is het hier altijd zeer druk als de scholen en de internaten leeglopen. Vele passanten en andere schoolkinderen hebben het ongeval zien gebeuren! Ik kon de vrachtwagen zien staan vanuit de ramen, maar ik ben bewust niet buiten gaan kijken. 's Avonds was er hier een Sinterklaasfeest voor de kinderen van het personeel. Ge kunt al denken welke bedrukte sfeer er daar hing. Gelukkig dat de kleinsten de draagwijdte van de gebeurtenissen nog niet zullen gesnapt hebben!
Dit weekend zal er van biken niet veel in huis komen. Ik heb een pak werk te doen. Bovendien is het weer er niet naar. Als de fiets toch buiten komt zal het morgen in Brecht zijn. Maar ik denk dat het eerder niks zal worden!