Straks Vt4
Superprestige 2011-2012 : Gieten
zondag van 14:30 tot 16:30
Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Jongens,wat een reakties hier seg...
Het is toch niet omdat pauwels op het moment de beste is dat sven de deur wagen wijd moet open zetten en hem laten winnen he? Als pauwels 3 jaar geleden toen nijs er met kop en nek (en al de rest) er boven uit stak de kans had om een wedstrijd te winnen in de sprint zou hij de deur ook niet open gelaten hebben hoor. Maar omdat het nijs is word daar nu zo'n circus rond gemaakt. Ik ben 100% voor opkomend belgisch talent zoals pauwels maar deze komt tot nu toe nog niet eens aan de enkels van nijs en moet nog veel bewijzen. En hopelijk gaat dit gebeuren de volgende jaren maar hij moet niet verwachten dat hij het kado gaat krijgen he.
Aan alle die niet kunnen verkroppen dat de enen of de andere wint of verliest... Get a life
Het is toch niet omdat pauwels op het moment de beste is dat sven de deur wagen wijd moet open zetten en hem laten winnen he? Als pauwels 3 jaar geleden toen nijs er met kop en nek (en al de rest) er boven uit stak de kans had om een wedstrijd te winnen in de sprint zou hij de deur ook niet open gelaten hebben hoor. Maar omdat het nijs is word daar nu zo'n circus rond gemaakt. Ik ben 100% voor opkomend belgisch talent zoals pauwels maar deze komt tot nu toe nog niet eens aan de enkels van nijs en moet nog veel bewijzen. En hopelijk gaat dit gebeuren de volgende jaren maar hij moet niet verwachten dat hij het kado gaat krijgen he.
Aan alle die niet kunnen verkroppen dat de enen of de andere wint of verliest... Get a life
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Zuivere rechte sprint tussen Nys & Pauwels
Met als winnaar Nys,knap van Peeters 3e
Met als winnaar Nys,knap van Peeters 3e
-
IkDeSlaapkop
- Mountainbiker
Post by IkDeSlaapkop »
Nys niet in staat om Pauwels in een eerlijke sprint te kloppen? Vandaag hebben we het antwoord gezien! Heerlijk.
Nochtans was oma Pauwels er van overtuigdIkDeSlaapkop wrote:Nys niet in staat om Pauwels in een eerlijke sprint te kloppen? Vandaag hebben we het antwoord gezien! Heerlijk.
Kijk, ik ben zowel fan van Nys als 'oude rakker' die niet graag onttroond wordt, als van de upcoming Pauwels. Ik zie ze beiden verschrikkelijk graag rijden.
Alleen moet Pauwels wat meer haar op z'n tanden krijgen en nochtans zou dat met De Clercq als coach zeker moeten gaan komen... ben nooit grote fan geweest van De Clercq, had altijd wel iets om over te zagen en was verrevan een 'faire' coureur. Dus zoals enkele topics geleden al is gezegd: hopelijk neemt Pauwels alleen de positieve tips van den Mario over
Ikzelf ben niet specifiek een Nys supporter maar eerlijk gezegd: Ik kan er weinig slechts over zeggen. Ik vind het chapeau wat hij in al die jaren al gepresteerd heeft en dat hij nu nog steeds op topniveau rijdt.
Hij leeft enorm voor zijn vak en hij is een zeer sportieve renner.
De commentaren die hij krijgt over zijn mountainbike avontuur vindt ik onterecht. Hij heeft ambitie en probeert zich te meten in een andere discipline. Dat is iets wat ik alleen maar kan bewonderen. Dat hij geen 'echte' mountainbiker is, so what. Dat die echte mountainbikers dan voor Nys eindigen in xc wedstrijden. Voor de internationale mtb top is hij net niet goed genoeg, maar ik ken weinig belgen die momenteel sneller rijden met de mtb dan Nys.
In ieder geval, Nys heeft nog maar eens bewezen dat hij klasse heeft en nog lang niet afgeschreven is.
Hij leeft enorm voor zijn vak en hij is een zeer sportieve renner.
De commentaren die hij krijgt over zijn mountainbike avontuur vindt ik onterecht. Hij heeft ambitie en probeert zich te meten in een andere discipline. Dat is iets wat ik alleen maar kan bewonderen. Dat hij geen 'echte' mountainbiker is, so what. Dat die echte mountainbikers dan voor Nys eindigen in xc wedstrijden. Voor de internationale mtb top is hij net niet goed genoeg, maar ik ken weinig belgen die momenteel sneller rijden met de mtb dan Nys.
In ieder geval, Nys heeft nog maar eens bewezen dat hij klasse heeft en nog lang niet afgeschreven is.