Zo 27/11/2011 Koekelare :: 13de Doorheen Het Houtland

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

Aanwezig :lol:
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Vertrokken te Koekelare voor de 45 die volgens de inschrijvingstakel 48 ging zijn, maar bij aankomst 52 km op de teller. #-o #-o #-o
Soit, ik vond het met de vele (kop)wind een aangenaam ritje met vele afwisseling en voor een héél groot stuk gelijklopend met deze van Ichtegem een tweetal weken terug, maar daar had ik zeker geen probleem mee. Waar ik wel een probleem mee heb is dat er op een tocht van 52 km slechts 1 controle is en dat deze dan nog na 32!!!!km op het parcours lag!!! Dit vind ik naar mijn bescheiden mening niet normaal, volgend jaar mss geen controle geven en dan 2 boterhammen bij aankomst in de plaats zal zo ongeveer hetzelfde zijn!! :-? :-? :-?
Aan de controle een "heel" ervaren biker gesproken en die zei zo ongeveer hetzelfde van "ze zullen het nooit leren en de reputatie is al maar zozo"!!! Dat zegt genoeg!!! Ervaar dit hier nu niet als negatieve of afbraakkritiek, want we zijn blij om te kunnen biken in t weekend, maar laat het aub een les zijn voor de volgende editie(s) om er in deze nogthans mooie streek iets van te maken!!! Vraag dan 3 euro en geef 2 controles waar iets beters te krijgen is dan limo zonder gas, en ook 1 klein kleedkamerke wetende dat de opkomst al gans het "winter"seizoen de hoogte ingaat!! Hier moet U toch als organisatie op inspelen???
Laat ons hopen dat er hier iets uit geleerd wordt en dan kunnen we zeggen........Koekelare tot de volgende editie!!! :wink: :wink: :wink:
plummecrosser
Mountainbiker

Post by plummecrosser »

deze tocht gereden en wij vonden hem super, dat parkoertje was een verrassing en hebben tweemaal gedaan, heel veel wind wat de tocht extra zwaar maakte, voor de rest , bepijling oke, bevoorrading wat aan de late en magere kant(waarschijnlijk niet gerekend op zo veel volk maar het was de enigste in de streek door de aflasting van Aartrijke, dus hadden ze dat kunnen verwachten) maar er was sportdrank, koekje en een sinaasappel,dus voor ons meer dan voldoende? Koekelare bedankt en tot de volgende.
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

hoi ik ben hier ook gestart deze morgen .heb dit gedaan met geen te hoge verwachtingen en dan valt inderdaad nog mee parcour .
een bevoorading op 32 km vind ook wel beetje laat betaal dan ook liever 4 € en dat twee stops heb dan nu 1 zo laat op de rit . en waar dan ook nog super druk is wat ga ik blij zijn dat in winterverlof ben en tegen dat terug ben zitten de meeste al weer op de boane.
en ook nog proficiat aan de erica biker van klerken voor je mooi gedrag nabij het bouwbedrijf (tech parcourtje)hopelijk heb je toch nog je gemidd van 25 per uur gehaald mensen in de kanten duwen kan echt niet .
voor mij ben je in ieder geval niet welkom op onze tt binnen 3 weken .
groeten afdalerke
pierlo
Mountainbiker

Post by pierlo »

Al bij al aangename tocht. Leuk technisch stukje. Enkel jammer dat de bevoorrading wat laat viel. Lang geleden dat het nog eens regende tijdens het fietsen.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Zelfs op de 30km was de bevoorrading op 31km :roll: :roll: begrijpe wie kan. Uiteindelijk waren er 39km. Een paar km meer dan aangegeven is nog aanvaardbaar, maar maar liefst bijna 10km meer????? [-X [-X [-X

Wat doe je dan met de kleine gastjes die ook de 30 willen biken??? Niet aanvaardbaar als je het mij vraagt. [-X [-X [-X

Ook bedankt aan de bende "koerskonijnen" die vonden dat ik de ganse rij ophield... heb effkes mijn mening geventileerd :wink: :wink:
TARGET
Mountainbiker

Post by TARGET »

Ook eens afgezakt vermits er niets anders was in de streek... Parkoer viel beter mee dan gedacht. =D> Uiteraard dezelfde opmerking over de bevoorading. Ze waren duidelijk niet voorzien op veel volk. Enkel nog was restanten te verkrijgen terwijl er nog heel wat gingen toekomen ( 10u45...). Ook niks voorzien om het afval te deponeren... #-o #-o Was reeds een stort toen ik toekwam.... [-X Ik kom misschien nog wel terug indien er niks anders is die dag .... :wink:
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Superfan wrote:Zelfs op de 30km was de bevoorrading op 31km :roll: :roll: begrijpe wie kan. Uiteindelijk waren er 39km. Een paar km meer dan aangegeven is nog aanvaardbaar, maar maar liefst bijna 10km meer????? [-X [-X [-X

Wat doe je dan met de kleine gastjes die ook de 30 willen biken??? Niet aanvaardbaar als je het mij vraagt. [-X [-X [-X

Ook bedankt aan de bende "koerskonijnen" die vonden dat ik de ganse rij ophield... heb effkes mijn mening geventileerd :wink: :wink:

Grooooooooot gelijk superfanneke :wink: =D>

@ afdalerke : hebt ge soms ne kleine beschrijving van diene zot
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

ja

hij zal zelf wel weten zeker
nog redelijk jonge gast denk tussen de 25 en de 30 jaar .
had een zwarte muts aan
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

We zijn vanmorgen naar Koekelare vertrokken met niet al te hoge verwachtingen. Vermits er geen andere rit op de kalender stond was de keuze dan ook rap gemaakt. Aan de start stond (zoals verwacht) een lange rij wachtenden om in te schrijven. Het was meteen duidelijk dat de grote opkomst hier niet verwacht was (door ons wel natuurlijk omwille van geen concurrentie, nog steeds zeer droge omlopen, goe weer voor de tijd van het jaar...). Je zag de paniek in de ogen van de inrichters : naarstig werd rondgebeld om toch maar hier en daar nog iemand op te trommelen. #-o
De rit zelf kon me alleszins zeer bekoren. Goeie afwisseling van road en off road en de duidelijke pijlen deden ons perfect het goeie traject volgen. =D>
De bevoorrading was (een beetje zoals gevreesd) een klein drama. Twee hoogbejaarde mensen moesten dit in goeie banen leiden met als gevolg aanschuiven om een half bekertje water of wat limonade te bemachtigen. O ja er lag ook wat peperkoek of een Prince koek. Het moet toch mogelijk zijn om 1 deftige bevoorrading te voorzien voor een MTB tocht. [-X [-X
Aangekomen hebben we de afspuitstand links laten liggen en zijn we direkt richting kantine (lees sauna) gegaan.
Het gesukkel met de bonnentjes en de 3/4 gevulde Leffe glazen typeerden ook hier weer de organisatie. :-?
Kortom : superleuk ritje gereden met aangenaam gezelschap maar zou graag toch wat bijsturing zien van de organisatie tegen volgend jaar !
Post Reply