3 keer afgestapt, 2bvr en die trap en inderdaad ook 680hm en een ferme biefstuk tegekomen
https://picasaweb.google.com/lh/photo/p ... directlink
Za 26/11/2011 Maasmechelen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
bud wrote:@ Frits Motaar: een link naar je filmpke mag hier wel hoop ik .
grtz,
ja ja,ik ben er nog mee bezig hoor.....
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
Daar is dan de link: naar het filmpje,nog een uurtje wachten,maar dit is toch al de link.
ENJOY!!
ENJOY!!
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Super leuk en ook wel vrij zwaar tochtje, zeker en vast de verplaatsing van Dendermonde waard!
De eerste terril tot aan de voorlaatste bocht geraakt, de tweede tot boven kunnen rijden
Dat beest dat daar op de weg stond was me wel even verschieten trouwens
De eerste terril tot aan de voorlaatste bocht geraakt, de tweede tot boven kunnen rijden
Dat beest dat daar op de weg stond was me wel even verschieten trouwens
- little giant
- Mountainbiker
Post by little giant »
Top TT alles dik in orde hier kunnen veel organisatoren van leren.
is een plezier om een uur in de auto te zitten om daar dan te komen afzien.
maar ik heb een vraag volgens de info was daar ook tombola iemand iets van gezien?
is een plezier om een uur in de auto te zitten om daar dan te komen afzien.
maar ik heb een vraag volgens de info was daar ook tombola iemand iets van gezien?
Zoals al enkele jaren deze tt weer gereden wel de 35,zeer mooi,alles tip-top in orde,prachtige organisatie en Berendrieske er was fietsbewaking van 8.00 tot 18.00u en bij inschrijven een formuliertje invullen en bij de start op het hoekje bij de man in de doos gooien zoals op elke tt,wat mij wel (en nog andere) stoorde de eerste duizend kregen een drinkbus,wij waren daarbij maar als je ze dan buiten op de grond en overal ziet liggen zeg dan aan de stand dat je geen hoeft,andere mensen waarderen dit gebaar wel er moet moeite genoeg voor gedaan door de organisatie,gr en zeker tot volgende keer,Zeppi.
-
CASH
- Mountainbiker
vond het een zeer goede tocht !
de verandering in de grindkuil was zeer leuk gedaan.
leuke beklimmingen en fijne afdalingen. daarna ergens een lange afdaling met los zand iets te veel naar links , en ik was gelanceerd gelukkig zonder veel erg ! op naar de terrils , zwaar maar toch ver geraakt , tweede terril wel boven geraakt , afdaling vond ik toch wel wat moeilijker , super tochtje , lekker gereden .
tot volgend jaar

de verandering in de grindkuil was zeer leuk gedaan.
leuke beklimmingen en fijne afdalingen. daarna ergens een lange afdaling met los zand iets te veel naar links , en ik was gelanceerd gelukkig zonder veel erg ! op naar de terrils , zwaar maar toch ver geraakt , tweede terril wel boven geraakt , afdaling vond ik toch wel wat moeilijker , super tochtje , lekker gereden .
tot volgend jaar