Inderdaad, dat klopt!Brockie wrote:Dan denk ik dat ik je nog even aan de 2de bevoorrading heb gesproken, heb hem idd op een bepaald moment vlot zien naar boven rijden. dikke chapeau voor hem.Jo[ke] wrote:Heb vandaag de 34km gedaan met m'n zoontje (10j).
Met 34,5km en 420hm op de teller toch wel een straffe tocht voor 't manneke maar hij heeft het prima gedaan![]()
![]()
![]()
Hij is zelfs op veel plaatsen boven geraakt waar menig biker afstapte, uiteraard tegen zijn eigen tempo maar hij dééd het toch maar!
Ik ben écht fier op hem!![]()
We vonden het heel leuk en mooi!!
Over het algemeen kreeg hij veel toffe reacties en aanmoedigingen, dat is wel fijn!
Enkel op het smalle paadje (naast de omheining) vond iemand het nodig om te grommen dat het manneke "een heel peloton aan het ophouden was".
Maar ja, zo iemand moet dan maar wedstrijden gaan rijden ipv toertochten. De TT's zijn tenslotte voor iedereen naar eigen vermogen en we zijn toch allemaal ooit moeten "beginnen", en dat zal in het begin voor iedereen, zelfs voor de grootste koerskonijnen, wat trager geweest zijn met het nodige vallen en opstaan hè?!