Veldrijden 2011-2012

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
svennus
Mountainbiker

Post by svennus »

alexi wrote:
svennus wrote:
alexi wrote: terwijl pauwels er echt wel naast zat.
Straks gade nog gelijk Mario De Clercq zeggen dat Nys 2 keer Pauwels zijn stuur geraakt heeft...
en straks gade gij zegen dat ie een lengte achter was zekers.... :roll: :roll:
Een lengte niet maar zat zeker niet aan de pedalen van Nys, want anders had Nys wel het stuur geraakt :wink:
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

op de fotofinish toch wel
alexi wrote:
svennus wrote:
alexi wrote: terwijl pauwels er echt wel naast zat.
Straks gade nog gelijk Mario De Clercq zeggen dat Nys 2 keer Pauwels zijn stuur geraakt heeft...
en straks gade gij zegen dat ie een lengte achter was zekers.... :roll: :roll:
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

Hoop dat Pauwels morgen revanche neemt op Nys
scaler60
Mountainbiker

Post by scaler60 »

de officials van de wereldbekers zijn amateurs eerst ne cameraploeg voor Alberts laten staan en dat was ook geen probleem #-o En nu dit ook geen probleem #-o . Wereldbeker word vervalst =D>
vanammel
Mountainbiker

Post by vanammel »

BKCP schakelt over naar COLNAGO omdat zij al langer in het crossmilieu zitten en voor de jongerenploeg van BKCP = BBOX schakelen ze over op ALAN.

Mijn mening over de sprint, Nys wint reglementair!
EN de clerck ja die overdrijft ma zoo kennen we hem he :-D
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

alexi wrote:Nys is een smeerlaptje

Wat ne zielige coureur
Dus na een een loopbaan van tien jaar één van de beste ter wereld en na één twijfelachtig sprintje reageer jij zo op Nys ?? #-o
Zielig commentaar.
:wink:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

scaler60 wrote:de officials van de wereldbekers zijn amateurs eerst ne cameraploeg voor Alberts laten staan en dat was ook geen probleem #-o En nu dit ook geen probleem #-o . Wereldbeker word vervalst =D>
Respect dat jij de sprint van vandaag beter ziet dan iedereen. De camerabeelden die van voor worden gemaakt, vervalsen het beeld enorm veel. Je kan denken dat een renner naast een andere fietst, terwijl beelden van de zijkant het tegenovergestelde tonen.

Pauwels is een schitterende renner, maar nog groen achter zijn oren. Nys is een ouwe rot, die je het klappen van de zweep niet meer moet leren. Pauwels is klaar om de fakkel van Nys over te nemen.

En de ploegleider van Pauwels, Mario De Clercq kan best zwijgen, want hij won ooit op hetzelfde parkoers op identiek dezelfde manier. Maar dat zal hij intussen vergeten zijn. Net als zijn beruchte boekje met doping toestanden waarschijnlijk. :^o
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

alexi wrote:Nys is een smeerlaptje

Van volledig links naar volledig rechts terwijl pauwels er echt wel naast zat.
En Nys wist het maar al te goed dat hij in fout was,anders ging hij nie met een verontschuldigend smoeltje zo rap na de streep omkijken naar Kevin.

Wat ne zielige coureur
Ok, toegegeven, ik ben meer een fan van Nys dan dat ik fan ben van Pauwels.

Maar hoe heb je gezien dat Pauwels naast Nys reed? Ik vond de beelden te slecht om op de banden op de grond af te gaan dat ze naast elkaar reden.

Wat ik wel kon zien, was slechts 1 hand van Pauwels.
Pauwels zijn rechterhand was steeds zichtbaar; terwijl zijn linkse hand NOOIT op de camerabeelden is verschenen.
Of met andere woorden; zijn hand was steeds achter het rechtse been van Nys.

Erachter, niet ernaast...

Soit, koers is gereden.

Op naar de volgende... Ik vind het zowiezo al een spannender seizoen dan vorige jaren (desondanks de wegritten dat we al hebben gehad)
scaler60
Mountainbiker

Post by scaler60 »

i-Mac wrote:
scaler60 wrote:de officials van de wereldbekers zijn amateurs eerst ne cameraploeg voor Alberts laten staan en dat was ook geen probleem #-o En nu dit ook geen probleem #-o . Wereldbeker word vervalst =D>
Respect dat jij de sprint van vandaag beter ziet dan iedereen. De camerabeelden die van voor worden gemaakt, vervalsen het beeld enorm veel. Je kan denken dat een renner naast een andere fietst, terwijl beelden van de zijkant het tegenovergestelde tonen.

Pauwels is een schitterende renner, maar nog groen achter zijn oren. Nys is een ouwe rot, die je het klappen van de zweep niet meer moet leren. Pauwels is klaar om de fakkel van Nys over te nemen.

En de ploegleider van Pauwels, Mario De Clercq kan best zwijgen, want hij won ooit op hetzelfde parkoers op identiek dezelfde manier. Maar dat zal hij intussen vergeten zijn. Net als zijn beruchte boekje met doping toestanden waarschijnlijk. :^o
Ik dank u voor het respect het respect is ook wederzijds :wink: (en als er beelden zijn van de zijkant moeten ze die tonen!)
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

scaler60 wrote:
Ik dank u voor het respect het respect is ook wederzijds :wink: (en als er beelden zijn van de zijkant moeten ze die tonen!)
Die zijn er maar zelden in de cyclocross, daar men anders de mensen hun plaats aan de aankomst ontneemt. Anders zouden ze die wel gebruiken hoor.

Let op mijn woorden : Pauwels wordt een hele grote, en zal op een dag op net dezelfde manier de deur professioneel dichtgooien. En dan zal hij de man zijn die kritiek krijgt. Zo gaat het nu eenmaal in de sport.

En zij die net als De Clercq willen vergelijken met de Tour de France. Meestal declasseert men daar iemand als er een fransman bij betrokken is, of de feiten te erg zijn.
Post Reply