Za 26/11/2011 Mol :: Sunparks MTB Weekend

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pollewieter
Mountainbiker

Post by pollewieter »

Ge gaat een mooie toertocht in de stille kempen over al die vele single-tracks in een bosrijke omgeving toch niet laten schieten omdat je niet kan douchen ?Dat doe je dan toch gewoon thuis .Trouwens, vuil zal je normaal niet zijn want het is hier zeer droog met al die zandgronden.
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Vandaag de 60 kilometer route gedaan, was in werkelijkheid maar 50 Km

Al-bij-al mooie route (droog parcours :-) ) enkel de beginfase (6 km langsheen de ringweg) viel een beetje tegen !

Morgen kan je deze omloop samen met die van zondag bekijken op,

-> www.gpscyclingtour.be :wink:

www.gpscyclingtour.net :lol:
Ruben
Mountainbiker

Post by Ruben »

Dat van die betalende douches klopt dus absoluut niet.
Douchen kan zowel op zaterdag als zondag volledig gratis. Dit is me zonet bevestigd door iemand van Sunparks zelf.

Dagbezoekers zijn ook morgen zondag welkom.
Niet-vergunninghouders betalen 4 euro,vergunninghouders 3 €
Starturen: 8.00-10.00 uur
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

1 woord voor de organisatie van de zaterdag tt op sunparks--> pummels!

aangekomen rond 11.00u: weinig volk, geen fietsenstalling en ne nurk van ne vent achter de tafel :roll:

en het werd nog erger........

Ik kom van mol met de fiets dus ik ben langs de ring, langs het zilverstrand zo naar sunparks gereden. Verbazing was groot dat ik heel den trip over de zelfde weg nog eens mocht terugdoen. Geen enkele mm bos gezien.

en het werd nog erger.......

Waarom hebben ze eiglijk pijltjes gehangen?? Ze hadden evengoed kunnen zeggen--> rij van Sunparks naar de vakschool in Mol +/- 8km en doe daar de BLOSO toer van Mol,Geel,Meerhout. 100% bloso, heel diejen toer eh #-o als mollenaar heb ik dieje al 10 keer gereden maar dit was de 1ste tegen betaling.

De 1ste bevoorrading: koekskes, fruit allemaal inorde. Ze boden me soep aan maar da moest ik nie hebbe, ik vond het te warm daarvoor. Ik dacht ik pak zo'n beker met......... water? da zit al in men drinkbus. Ik had gehoopt op e lekker sportdrankske tja.....

2e bevoorrading just van tzelfde.

en het werd nog erger........

na +/- 50 km rij ik menne band kapot (rij tubeless en had geen bb bij) maar eigelijk vond ik dit nog nie zo erg want was die tocht toch al kotsbeu.

Hier zien ze mij nooit meer terug, dees is de naam tt niet waardig. Zo kan ik er ook een organiseren. Wa eten en drinken voor een bevoorrading 3euro aan iedereen vragen en ze nen bloso toer laten rijden.
StijnDG
Mountainbiker

Post by StijnDG »

De tocht zelf kon me, afgezien van de eerste 7 km, wel bekoren. Een schitterende streek om in te biken. Al is het een regelrechte schande dat je als organisatie van een TT gewoon integraal het parcours van een Bloso-route overneemt.
Dit doe je in mijn ogen enkel en alleen uit geldgewin.
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

Ik vond het ook echt teleurstellend. Met de fiets van geel gekomen, heb dus ook al een groot stuk langs de ring gereden om naar de start te rijden, en ja ik mocht heel het stuk ook nog eens opnieuw terug rijden, de eerste 6 km was kaarsrecht, nul bochten en allemaal asfalt. vandaar ging het off-road, voor een paar meter toch want ff later stond ik terug op een grote steenweg, opnieuw asfalt. Het zat me al serieus tegen, ik zal overal mooie paadjes maar we reden ze allemaal voorbij. Dan moet ik ergens een splitsing gemist hebben want na 15km stond ik terug bij de start. En eigenlijk vond ik da nie eens erg want de tocht trok echt op geen kloten. 4 euro betaald en zelfs de bevoorrading niet gezien. De 40 km bleken er blijkbaar ook maar een grote 30 te zijn wisten andere bikers me te vertellen bij aankomst. Dan maar met de fiets terug naar huis en nogmaals over dat stuk ring dat ik al 2 keer gedaan had het uur voordien. En idd, die 3 mensen aan de inschrijving waren echt onvriendelijk. Een lang gezicht en precies dik tegen hun goesting.
pollewieter
Mountainbiker

Post by pollewieter »

Wat een teleurstellende rit.De (mooie) Bloso tour van Geel en voor de rest alleen verharde weg.Normaal is Mol een single-track paradijs maar daar hebben we geen meter van gezien!Ik heb zéér véél spijt dat ik toch de verre verplaatsing naar Maasmechelen niet gemaakt heb !Ach ja, morgen is er weer een andere rit, hopelijk veel beter dan!
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Ook de lange afstand gedaan, 50km slechts :-( ik heb het hier ooit anders geweten!
DE 1ste 7km over het asfalt en daarna wel de singletracks zoals verwacht maar steeds de rode of grone bloso pijlen gevolgt
Vorige edities was ik fan (dit was men 3de mol weekend) maar nu heb ik toch enige bedenkingen :roll:
Hopelijk morgen beter!
depeet
Mountainbiker

Post by depeet »

Gisteren de verplaatsing gemaakt vanuit Aalst, (125 km enkel), ik hoopte dus van minstens 60 km tt plezier te hebben. Had al slecht gevoel van bij de start, minstens 6 km langs een steenweg gereden. Het off road gedeelt vond ik wel leuk, maar kan me voorstellen als je van de streek bent dat je niet gediend bent met bloso routes. Kwam er nog es bij dat de tocht 52 km was ipv 60. Sorry Mol, volgend jaar wordt het Maasmechelen en vrees voor jullie dat ik niet alleen van die mening zal zijn.
molenbiker
Mountainbiker

Post by molenbiker »

na 7 jaar medewerkers geweest van dat weekend kozen ze blijkbaar voor andere mensen, zijn dit jaar niet meer gevraagd waarom weten we niet, ik heb daar altijd de inschrijvingen gedaan met een glimlach! mijn man en dochter de bevoorradingen met een hele toffe ploeg maar blijkbaar waren ze op zoek naar andere !!!
Post Reply