Za 26/11/2011 Maasmechelen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

gidonhanger wrote:ik vraag mij nu echt af wat er eigenlijk nog spannend is aan een toertocht als je alles al op voorhand weet #-o ???
dit is gewoon een leuke en redelijk zware tocht ( alléé, je maakt hem zo zwaar je wil ), ik kom hier al 2 jaar na elkaar en deze wil ik niet missen. ik rij hiervoor een uur met den auto (ver, hé).
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

Ik zal er morgen ook zijn voor de 55 km 8-)

En over de terrils : op de 2e terril in Beringen een paar weken geleden heb ik ook een stuk moeten stappen o.w.v. te moeilijk voor mij. Maar dat houdt me niet tegen om het niet te proberen... anders leert ge nooit iets bij.
Op de terril in As/Genk (ook enkele weken geleden) heb ik toch alles kunnen fietsen...
Ik hoop gewoon dat ik in de afdalingen niet op mijn bakkes ga (dat heb ik dit jaar al een paar keren gedaan :lol:)
master j
Mountainbiker

Post by master j »

Tractorbanden opgelegd, daar kan het dan al niet aan liggen ;-)
bergske1
Mountainbiker

Post by bergske1 »

wij zijn ook van de partj , zullen rond 9.30u vertrekken
fortisboys
dimo
Mountainbiker

Post by dimo »

Nu nog de nacht aan het doen....maar kom af naar 'De Limburg'... :bounce:
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Wij starten na de middag,zal toch niet gaan regenen en this hier ook kurk droog in bos.
mini_gaunt
Mountainbiker

Post by mini_gaunt »

Aanwezig! Om elf uur vertrekken als het hopelijk wat minder druk is :)
super-biker
Mountainbiker

Post by super-biker »

Ben net binnen, toptocht met goede uitpijling en aangename temperaturen :drunk:
Extra punten voor internet in de kantine :D. Tot volgend jaar maar weer!
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

Ben ook net thuis. Super tocht!!!
Rond 9u45 vertrokken voor de 55km en totaal geen last gehad van drukte. Inschrijving, fietsenstalling, bevoorradingen waren allemaal tiptop in orde en vlot georganiseerd =D> =D>

De 1ste terril net voor het links bochtje effe 'gepatineerd' en daar stond ik...
Toen maar weer naar onder om het nog eens te proberen. Nog wat lucht uit de achterband gelaten (had bij aankomst nog 1.5bar in m'n Raceking)
en bij de 2de poging ben ik bovengeraakt =P~ :bounce: De 2de terril ging makkelijker.
de afdalingen waren goed te doen.

er zijn mij 2 mannen van Rabobank 'voorbijgevlogen', iemand een idee wie dit waren?

Tot volgend jaar :wink:
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

heb vandaag na 2 weken ziekte ook nog eens gereden, heb daarom en omdat ik straks nog moet gaan werken, de 44km zonder terrils gekozen. Maar blijkbaar 1ste splitsing gemist en dan maar onze snelle mannen van de 4umbikers tot aan de bevoorrading gevolgd, dit tempo is in deze omgeving toch te rap voor mij (zalt ook nooit leren vrees ik #-o ), aan de 2de bevoorrading had ik al 44km en was door het snelle tempo toch al redelijk leeg gereden, dan heb ik toch maar de 34 km gevolgd. Had er 47km op de teller bij aankomst. Over de tocht, dit blijft in limburg voor mij toch mijn lievelingsomgeving voor te biken (kom er helaas wat te weinig), hier vind je alles terug wat je van een tt kunt verwachten. Voor de rest prima organisatie, goed uitgepijld en goede bevoorrading, heb door tijdsgebrek wel gene après meer kunnen doen. tot volgend jaar zou ik zeggen, dan hopelijk de lange afstand met terril.
Post Reply