dit is gewoon een leuke en redelijk zware tocht ( alléé, je maakt hem zo zwaar je wil ), ik kom hier al 2 jaar na elkaar en deze wil ik niet missen. ik rij hiervoor een uur met den auto (ver, hé).gidonhanger wrote:ik vraag mij nu echt af wat er eigenlijk nog spannend is aan een toertocht als je alles al op voorhand weet???
Za 26/11/2011 Maasmechelen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- forrest
- Mountainbiker
- Phille81
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Ik zal er morgen ook zijn voor de 55 km 
En over de terrils : op de 2e terril in Beringen een paar weken geleden heb ik ook een stuk moeten stappen o.w.v. te moeilijk voor mij. Maar dat houdt me niet tegen om het niet te proberen... anders leert ge nooit iets bij.
Op de terril in As/Genk (ook enkele weken geleden) heb ik toch alles kunnen fietsen...
Ik hoop gewoon dat ik in de afdalingen niet op mijn bakkes ga (dat heb ik dit jaar al een paar keren gedaan
)
En over de terrils : op de 2e terril in Beringen een paar weken geleden heb ik ook een stuk moeten stappen o.w.v. te moeilijk voor mij. Maar dat houdt me niet tegen om het niet te proberen... anders leert ge nooit iets bij.
Op de terril in As/Genk (ook enkele weken geleden) heb ik toch alles kunnen fietsen...
Ik hoop gewoon dat ik in de afdalingen niet op mijn bakkes ga (dat heb ik dit jaar al een paar keren gedaan
-
mini_gaunt
- Mountainbiker
-
super-biker
- Mountainbiker
Post by super-biker »
Ben net binnen, toptocht met goede uitpijling en aangename temperaturen
Extra punten voor internet in de kantine :D. Tot volgend jaar maar weer!
Extra punten voor internet in de kantine :D. Tot volgend jaar maar weer!
Ben ook net thuis. Super tocht!!!
Rond 9u45 vertrokken voor de 55km en totaal geen last gehad van drukte. Inschrijving, fietsenstalling, bevoorradingen waren allemaal tiptop in orde en vlot georganiseerd
De 1ste terril net voor het links bochtje effe 'gepatineerd' en daar stond ik...
Toen maar weer naar onder om het nog eens te proberen. Nog wat lucht uit de achterband gelaten (had bij aankomst nog 1.5bar in m'n Raceking)
en bij de 2de poging ben ik bovengeraakt
De 2de terril ging makkelijker.
de afdalingen waren goed te doen.
er zijn mij 2 mannen van Rabobank 'voorbijgevlogen', iemand een idee wie dit waren?
Tot volgend jaar
Rond 9u45 vertrokken voor de 55km en totaal geen last gehad van drukte. Inschrijving, fietsenstalling, bevoorradingen waren allemaal tiptop in orde en vlot georganiseerd
De 1ste terril net voor het links bochtje effe 'gepatineerd' en daar stond ik...
Toen maar weer naar onder om het nog eens te proberen. Nog wat lucht uit de achterband gelaten (had bij aankomst nog 1.5bar in m'n Raceking)
en bij de 2de poging ben ik bovengeraakt
de afdalingen waren goed te doen.
er zijn mij 2 mannen van Rabobank 'voorbijgevlogen', iemand een idee wie dit waren?
Tot volgend jaar
heb vandaag na 2 weken ziekte ook nog eens gereden, heb daarom en omdat ik straks nog moet gaan werken, de 44km zonder terrils gekozen. Maar blijkbaar 1ste splitsing gemist en dan maar onze snelle mannen van de 4umbikers tot aan de bevoorrading gevolgd, dit tempo is in deze omgeving toch te rap voor mij (zalt ook nooit leren vrees ik
), aan de 2de bevoorrading had ik al 44km en was door het snelle tempo toch al redelijk leeg gereden, dan heb ik toch maar de 34 km gevolgd. Had er 47km op de teller bij aankomst. Over de tocht, dit blijft in limburg voor mij toch mijn lievelingsomgeving voor te biken (kom er helaas wat te weinig), hier vind je alles terug wat je van een tt kunt verwachten. Voor de rest prima organisatie, goed uitgepijld en goede bevoorrading, heb door tijdsgebrek wel gene après meer kunnen doen. tot volgend jaar zou ik zeggen, dan hopelijk de lange afstand met terril.