Zo 20/11/2011 Torhout :: 21Ste VTT- Filip Meirhaege Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

BAZIEL wrote: Gisteren tegen 16.30 was alles opgeruimd =D>
Inderdaad, parcours was in recordtempo opgekuist.
Maandag volgde dan nog wat opkuiswerk om al het materiaal (honderden pijlen en andere) op te bergen zodat alles weer mooi weg zit voor volgend jaar. Ondertussen werden ook de bossen gerakeld om de sporen voor zwartrijders te wissen en de private eigenaars ervan te beschermen. Nu nog de pakketjes voor de private eigenaars rondbrengen en de rit zit er helemaal op.
Sporty Spice
Mountainbiker

Post by Sporty Spice »

Miljaar da was geestig... Ik ben nog aan't nagenieten...
sierens
Mountainbiker
Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Post by sierens »

Amaai, dit was veruit de mooiste rit die ik ooit in torhout en omstreken gereden heb. Dikke proficiat aan de organisatie

Alles netjes afgepijlt en afgespannen, single tracks, bergjes, enz... en de zon van de partij!

Als ex-aartrijkenaar ben ik ferm verschoten welke mooie bosjes en crossparcour (oud voetbalplein, engelbewaarder) er nog te ontdekken waren. Ik denk dat de mensen die toertochten organiseren in aartrijke best hun parcours eens grondig hertekenen.

Tot volgend jaar :wink:
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

Sophie17 wrote:
bikerboy 1 wrote:er stond een persoon foto's te nemen langs de route worden deze op het forum geplaatst of niet
Ja te vinden op een andere website.be
vanaf morgen normaal
idd op mtb punt you punt com

deze post nie verwijderen aub! [-X Probeer iemand te helpen mtb-ers ondereen :wink: jullie zijn(waren) toch ook ooit ene van ons :wink:
TheAbolone
Mountainbiker

Post by TheAbolone »

Een rit waar ik al enkele weken naar uitkeek. Spijtig genoeg moest ik dringend opgenomen worden in het ziekenhuis voor een zware rugoperatie :( Intussen vandaag ontslagen uit ziekenhuis maar kmag 3 maanden nie op een velo zitten :-?

Volgenden jaar zijn we zeker van de partij
Post Reply