Zo 20/11/2011 Olen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Gisteren ook naar hier afgezakg. Twas best wel een tof tochtje. Eerste keer dat ik 'm deed. Er zat zowat vanalles in behalve modder maar dat moet ook van mij niet. 1000 bik(st)ers ? Ik denk wel dat er een beetje meer waren. Tot de volgende !
Re: Gpx-track
De trip staat op onze site, let wel de extra 6km van het vertrek aan de sporthal van OLV. Olen en de aankomst in café Den Hoek zitten er ook in.Joe Katsjoe wrote:oke thx zal het int oog houdenLTee wrote:@ Joe Katsjoe
op onze blog owt.skynetblogs.be kun je één dezer dagen de .gpx terugvinden van de 50km.
Wij hadden ook wel het parours verlaten aan het sas van Olen.
Rechtstreekse link
Alternatieve starttip
Proficiat met jullie organisatie maar als jullie zo blijven groeien ga je wel enkele problemen qua parking en ook gemiste inschrijvingen krijgen wegens de drukte.69 wrote:hallo hier een taz-biker in olen 15-30-50km wie 40km wil voor de pit de 30 volgen erna de 50KM volgen vertrek van 7.30 tot 11.OOu de prijzen 2.50 en 3.50 parcour is veranderd tegen vorig jaar en zeker n,a de pitstop minder asfalt dus meer bos en groen het parcour van herentals word niet gebruikt want dat word al dikwijls genoeg gereden he mvg taz-bikers
Zou het niet makkelijker zijn om het vertrek te organiseren aan de voormalige Buulse voetbalterreinen en de bevoorrading aan de waterskiclub bv.?
In Buul heb je de mogelijkheid om veel meer wagens te parkeren en de voetbalkantine is stukken groter en ook de douches zijn volgens mij nog veel beter in orde.
Het is maar een ideetje he.
Sportieve groeten
ja alle suggesties zijn welkom we zijn ma een klein clubke en hebben dus nie zo heel veel medewerkers voor den toertocht voor volk aan de oversteken en bewaakte stallingen te zetten vorig jaar 550 deelnemers dit jaar 1200 daarom zonder bananen gevallen en het drinken dat hadden we te danken aan onzen brouwer maar uitwijken naar een andere plaats is een optie.de clubs die geweest zijn en zelf een tour geven mogen allemaal een seintje laten en dan zijn we er ook mvg en hoop jullie allemaal terug te zien