Onze software bevat o.a. relatiebeheer. Vanuit een relatieoverzicht kan je nu met één klik de streetview van die locatie oproepengunther.kint wrote:Vertel ons meerMC Tim wrote:Ik ben nu zelfs al bezig om de Streetview te implementeren in onze bedrijfssoftware![]()
![]()
Google Street View, spots me and my bike.
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Re: Google Street View, spots me and my bike.
Dan valt het juist op dat ik iets te verbergen heb.Kristof Huyck wrote:Ge kunt vragen om het onherkenbaar te makenSusXT wrote: Leuk, maar ik vind dat ze hier gerust toestemming voor mochten vragen. Ik zie niet in waarom mijn huis op 't internet moet staan.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Ben benieuwd wat ge dan wel te verbergen hebt... waar staat uw huis ergens?SusXT wrote:Dan valt het juist op dat ik iets te verbergen heb.Kristof Huyck wrote:Ge kunt vragen om het onherkenbaar te makenSusXT wrote: Leuk, maar ik vind dat ze hier gerust toestemming voor mochten vragen. Ik zie niet in waarom mijn huis op 't internet moet staan.
Ben ff gaan kijken, valt niets te zien wat niet gezien zou mogen worden.Kristof Huyck wrote:Ben benieuwd wat ge dan wel te verbergen hebt... waar staat uw huis ergens?SusXT wrote:Dan valt het juist op dat ik iets te verbergen heb.Kristof Huyck wrote: Ge kunt vragen om het onherkenbaar te maken
Een huis zoals alle andere huizen die te zien zijn dus.
Nieuwe aanvulling in de lijst : voorkomt opstoppingen in de Aarschotstraat, SchaerbeekRigolleM wrote:- Voorkomt dat men in de straat aan 5 km/u (met de wagen) rijdt op zoek naar het juiste huisnummergunther.kint wrote: Het nut? voorlopig enkel leuk denk ik...
...
- nostalgie (ergens waar je vroeger veel kwam bv.)
- ...
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
De slogan ,,Ikke weete uwe huis wonen'' krijgt nu zijn dimensiekawa wrote:Ben ff gaan kijken, valt niets te zien wat niet gezien zou mogen worden.Kristof Huyck wrote:Ben benieuwd wat ge dan wel te verbergen hebt... waar staat uw huis ergens?SusXT wrote: Dan valt het juist op dat ik iets te verbergen heb.![]()
Een huis zoals alle andere huizen die te zien zijn dus.
Idd, de moeiteMirFlash wrote:Nieuwe aanvulling in de lijst : voorkomt opstoppingen in de Aarschotstraat, SchaerbeekRigolleM wrote:- Voorkomt dat men in de straat aan 5 km/u (met de wagen) rijdt op zoek naar het juiste huisnummergunther.kint wrote: Het nut? voorlopig enkel leuk denk ik...
...
- nostalgie (ergens waar je vroeger veel kwam bv.)
- ...
Daar waar ne Niner met Avidremmen voor de deur staatKristof Huyck wrote:Ben benieuwd wat ge dan wel te verbergen hebt... waar staat uw huis ergens?SusXT wrote:Dan valt het juist op dat ik iets te verbergen heb.Kristof Huyck wrote: Ge kunt vragen om het onherkenbaar te maken