Rue de l'eglise in Bohan. Maar er zijn er vast nog meer!MC Tim wrote:Hier wil ik wel eens een voorbeeldje van hebbenMaaike wrote:Wel leuk soms zit je in een straat, schijnt de zon; je loopt iets verder in de straat en er ligt sneeuw...
Google Street View, spots me and my bike.
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Idd, héél grappig :Maaike wrote:Rue de l'eglise in Bohan. Maar er zijn er vast nog meer!MC Tim wrote:Hier wil ik wel eens een voorbeeldje van hebbenMaaike wrote:Wel leuk soms zit je in een straat, schijnt de zon; je loopt iets verder in de straat en er ligt sneeuw...
Mooi zonneke
En 10 meter verder sneeuw...
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Re: Google Street View, spots me and my bike.
Streets wrote:gevaarlijk
ge zou beter voor u kijken als de met de fiets rijd.
zo bots je nog ergens tegen :):):)
streets
Streets u heeft gelijk, maar eens mijne stal geroken lukt het zelfs met de ogen dicht.
Last edited by Serge R on Wed 23 Nov 2011 15:07, edited 2 times in total.
- gunther.kint
- Mountainbiker
Post by gunther.kint »
Iedereen is blijkbaar al bezig met dit uit te tesen, blijkbaar ben ik dus niet de enige.
Het nut? voorlopig enkel leuk denk ik...
Wel heb ik al eens gehoord dat men in de toekomst gps toestellen gaat uitrusten dat je in plaats van een kaart, beelden ziet op je toestel
Ik weet wel niet in hoeverre dit waar is, en wanneer dit ooit op de markt komt. Zou wel super zijn !
Het nut? voorlopig enkel leuk denk ik...
Wel heb ik al eens gehoord dat men in de toekomst gps toestellen gaat uitrusten dat je in plaats van een kaart, beelden ziet op je toestel
Ik weet wel niet in hoeverre dit waar is, en wanneer dit ooit op de markt komt. Zou wel super zijn !
- Phille81
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Als ge in Street View mode zit : rechts boven op het link-icoontje klikken (staat naast de icoontjes "afdrukken" en "verzenden") en de link die je dan moet kopiëren is dan normaal geselecteerd.kawa wrote:Hoe maak je zo'n link?
Als ik op het beeld zit dat ik wil linken en dan de adresbalk kopieer kom ik telkens in Brussel uit.
- gunther.kint
- Mountainbiker
Post by gunther.kint »
Vertel ons meerMC Tim wrote:Ik ben nu zelfs al bezig om de Streetview te implementeren in onze bedrijfssoftware![]()
![]()
- Voorkomt dat men in de straat aan 5 km/u (met de wagen) rijdt op zoek naar het juiste huisnummergunther.kint wrote: Het nut? voorlopig enkel leuk denk ik...
- Immobiliën
- vakantiebestemmingen
- parkeerplaats bestemming
- restaurant, hotel,...
- nostalgie (ergens waar je vroeger veel kwam bv.)
- ...